ja dus ehm… mijn vriendje wil me graag vingeren , maar ik heb een probleempje de gynaecoloog heeft eens gezegt dat mijn binnenste schaamlippen 2cm te lang zijn en dat ik daardoor later bij seksuele betrekkingen veel pijn ga hebben of juist van kleine dingen bijna niks ga voelen , ik ben dus bang dat ik daar met een pijnlijk gezicht zal zitten of dat ik niks voel, ik weet ook totaal niet hoe me te gedragen dan , ik heb het nog nooit gedaan met een jongen , het lijkt me ook raar om daar zo te zitten kreunen zeg maar… dus kben bang dat ik daar als een idioot ga zitten , please… help me ?
Lijkt me dat je het hem gewoon moet vertellen zodat hij er rekening mee kan houden
heb het hier met hem over? en anders, merk je het dan wel en kun je het daarna met hem er over hebben. Voor hetzelfde geld is er niets aan de hand en geniet je er gewoon van…
vertel het hem, dat als je het niet fijn vind etc dat je het gewoon kan aangeven…
wat is er tegenwoordig zo moeilijk om het er gewoon met je vriend erover te hebben?!
je houd niet voor niks van elkaar…
ik durf het niet tegen hem te zeggen , ik schaam me ervoor… ik ben best verlegen op dat vlak met dingen ontdekken enz
Maar als je niets tegen hem zegt, zal hij het nooit weten ook. En dan begint tie en trek jij een heel pijnlijk gezicht, zal ook heel lullig zijn voor hem. Dus ik zou het gewoon eerlijk vertellen.
Dan ben je er nog niet klaar voor lijkt mij. Als je dat niet tegen hem durft te zeggen lijkt het me niet dat je er klaar voor bent.
ehm wil jij het ook ?
ja ik wil het wel maar ik heb het nog maar een keer gedaan met mn ex en dat was toen hij bleef slapen dus in het donker dan voel ik me meer op mn gemak dan ziet hij mn kop niet enal , en toen had ik wel pijn maar was gwn omdat hij het te hard deed …
sorry, maar het is niet voor niets je vriend hoor… je hoort gewoon over zulke dingen te kunnen praten met elkaar.
ik zal eens proberen om erover te beginnen …
maar wat als je jezelf vingert? doet het dan ook pijn, of gaat het gwn goed? want anders kun je tog aan je vriend vragen of hij er een beetje rekening mee houd en hem vertellen wat je wel en niet fijn vind?
iets aardigere reacties mogen ook wel. Ze opent niet voor niets een forum. Maar meis ik kan je niet zo goed advies geven, sorry!
Wat voor reacties/advies wil jij dan dat gegeven worden?
@Hoelahoepeltje
Dat je om andere topics gaat zeiken okee, maar wat is hier niet aardig aan? Jeetje hee :.
Ik zou het gewoon aan je vriendje vertellen. Je hebt niet voor niets een relatie, en voordat je dit soort dingen gaat doen, moet je toch wel goed met elkaar kunnen praten ofniet?
En het kan zijn dat als jij niks zegt, hij gaat denken dat het aan hem ligt. En dat wil je natuurlijk ook niet hebben.