hij wil me niet

ik ken zoveel leuke jongens, maar niemand wil me.
hebben jullie dit ook? en weten jullie hoe je bij hem op kunt vallen zodat hij je dan wel leuk vind?

gewoon jezelf blijven
het klink mischien makkelijker gezecht maar het is écht zo
en je bent 16 je hebt nog een heel leven voor je
als je 80 ben ben je heus wel getrouwd haha xoxo

dit klinkt echt te wanhopig… tijd komt vanzelf hoor

Welkom bij de club

Maar je hebt geen jongens nodig om gelukkg te worden. Oke, ik heb dus precies hetzelfde, en hier heb je ook niet echt iets aan. Upje!

Ja dat dacht ik ook een paar jaar geleden, maar toen wilde iedereen mij opeens, maar wilde ik hen niet xD

Komt wel goed =]

mag ik de club ook joinen.
de jongens die ik wil willen mij niet en die me wel willen hoef ik niet.
pfoeeee

bah,
afentoe heb ik een gruwelijke hekel aan jongens.

inderdaad!

omg k heb preciees t zelfde echt stupid en wanneer ik erachter kom dat ie me niet leuk vind ga ik naar een ander … ( daat gaat vanzelf ) en dn voeel ik me echt een sletje

*zucht* herkenbaar…

Tenminste, bij mij is het altijd dat heel veel jongens mij wel zien staan… Maar ik hen dan niet. En als ik dan eens een jongen leuk vind, wil hij mij niet…

ooh heb ikk ook hoor, jongen die ik leuk vind mij niet…
maar je meot ook niet helemaal gaan zoeken enzo…
je moet gewoon met je vriendin ofzo afspreken en die nodigt dan mensen uit die ik totaal niet ken en zo ontmoet ik een leuk iemand die mij ook wel ziet zitten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Toen ik een jaar of 14 was dacht ik hetzelfde als jou. Maar na een tijdje is dat veranderd. Ik was toen op die leeftijd heel onzeker, maar dat is vanzelf weggevaagd. Sinds ik zelfverzekerd ben, krijg ik veel meer aandacht van jongens.
Mijn tip is om zelfvertrouwen te kweken, positiviteit, spontaniteit en dit allen ook uitstralen, dan gaat het je zeker lukken!