Hij wil, ik niet

Ondertussen ben ik al bijna 9 maa,de,nmet mijn vriendje, hij is 18 en ik 17, we zijn allebi nog maagd, maar hij wil erg graag seks met me terwijl ik er eigelijk nogniet klaar voor ben. Daar voe ik me wel wat schuldig iver omdat hij ondertusse, toch al 9maand moetwachten, ik zie hem echt graag en wil door heb worden ontmaagd, maar wanneer ik er klaar voor ben. Ik vind dit heel erg moeilijk omdat ik hem steeds weer moet afwijzen. Wat zouden jullie doen?

Gewoon wachten tot je er klaar voor bent. Doen jullie wel andere dingen?

Jij moet er ook klaar voor zijn, dat is het intiemste van jezelf wat je deelt met een ander. Voel je niet schuldig, praat erover met hem.

Toen ik de titel zag was mijn eerste gedachte al ‘‘Nog even wachten dus.’’
En dat blijft mijn reactie.
Als jij er nog niet klaar voor bent heeft hij maar gewoon even te wachten.

Voorspel doen we wel, dat hebben we rustig opgebouwd, nu ja, hij deed wel veel sneller dingen bijnmij als ik bij hem maar nu staan we quit en zou seks de volgende stap moeten zijn en aangezien dit al lang de volgende stap zou moeten zijn vind ik het net zo moeilijk

Als je niet wil, dan wil je niet en dat moet hij dan maar gewoon accepteren. Je hoeft je daar echt nooit schuldig over te voelen. Seks is iets waar je samen voor kiest!

Dit ja.

Wachten. Als hij het negen maanden kon volhouden, moet even langer ook wel lukken. Laat je vooral niet gedwongen voelen, als hij geen complete klootzak is begrijpt hij het wel.

Niemand anders dan jij alleen bepaalt de regels wanneer jij toe bent aan een volgende stap.
Zolang jij niet wil, wachten! Dat heeft je vriend te accepteren.

Heb je al gezegd dat je liever wil wachten? Zo ja, wat was de reactie van je vriend daarop?

Heb je dit al expliciet besproken met je vriend? Misschien weet hij niet dat jij er zo sterk over denkt en het echt nog niet wilt. Als hij van je houdt zal hij dit ook accepteren, ondanks dat hij wel graag wil. Tijd genoeg dan toch :slightly_smiling_face: Voel je vooral niet gedwongen.

Wachten tot je er klaar voor bent!
Ik was 16 en m’n vriend 18 toen we een relatie kregen. Hij was er al klaar voor, maar ik pas na 1.5 jaar. We deden trouwens wel voorspel. In het begin begreep hij niet helemaal waarom ik wel voorspel wilde maar seks nog niet. Toen ik het uitlegde begreep hij het. Toen zei hij ook dat hij alleen verder wilde gaan als ik er echt klaar voor was.

Dus vertel hem dat je wilt wachten (en eventueel de reden) dan begrijpt hij het beter. Als hij gek op je is en van je houdt wacht hij echt wel! Komt goed, gewoon over praten met hem.

Je bent er klaar voor als je er niet meer over na hoeft te denken.

Ja hoor en meestal is zijn reactie er wel oke op maar soms hebben we daar wel een heftige discutie over

Als jij je er niet goed bij voelt moet je het zeker niet doen!
Als hij je echt leuk vind respecteert hij dat ( hoe cheesy het ook klinkt )

Hm met seks moeten jullie beiden ermee instemmen, zo simpel is het.
Als jij nu geen seks met hem wil, moet hij wachten.
laat je vooral niet dwingen of schuldgevoelens oplopen.
xxx

"Hij wilt, ik niet. Dat zegt toch al genoeg dan?