Hij wil het rustig aan doen.. Goed teken of slecht???

Ja precies! Dat was in het begin dus ook! alleen nu niet…

Ik zou me niet zo druk maken als ik jou was. De ene persoon is een apper, de andere totaal niet…
Hij zoende je en was enthousiast, daar moet jij je aan vast houden :slightly_smiling_face:.

Ik heb gisteravond de moed verzamelt om iets te zeggen… en raad maar… geen antwoord… ik heb 's nachts gestuurd oke dan niet (met een teleurgestelde smiley)

wat moet ik doen? bedoel ik kan niks doen? waarom laat hij niks meer van zich horen?

Tja, het klinkt hard, maar dan zal hij jou wel niet zo leuk vinden als jij hem vindt…

Ik denk dat het in zo’n situatie niet uitmaakt of een jongen een ‘apper’ is of niet, want als hij je echt leuk vond, deed 'ie wel moeite, ook via whatsapp.

Ja precies… het is alleen zo verwarrend want in het begin deed hij dat ook… en hij heeft me maarliefst 5 keer mee uit gevraagd voordat ik ja zei, dus snap het niet :flushed:

Jemig misschien had hij het even druk? Vooral die ‘oke dan niet’ was echt niet nodig vind ik. Laat hem gewoon even.

Ik weet niet hoor… maar hij was de hele avond online en hij zegt al de hele week na onze date bijna tot niks, als hij het druk is zegt hij dat meestal gewoon…

Bel hem anders?

Inderdaad bellen?

Durf niet, ik wil niet stalkerig overkomen want dat ben ik niet, en wat als hij niet opneemt? wat moet ik überhaupt zeggen?

ik zou hem lekker laten gaan meid, genoeg mannen die jou wel de aandacht geven die je verdiend en waarbij je je zeker niet onzeker hoeft te voelen!

Als ik het zo lees, vindt ie je heel erg leuk, maar is er iets wat hem tegenhoudt.
Dus misschien heeft ie bindingsangst ofzo? Of problemen met zijn ex?

Ik ben het wel eens met garapoes dat ‘oke dan niet’ niet de beste reactie is geweest, want zo kan je hem best wel afschrikken. Vraag hem anders gewoon waarom hij niet meer reageert?

Maar wat als hij dan weer niet reageert? dan voel ik me zo stalkerig?

Als hij dan niet meer reageert zou ik verder ook gewoon niks meer naar hem sturen. Dan gewoon wachten of hij nog eens gaat reageren en zo niet dan weet je meteen hoe het zit.

Wat moet ik dan precies sturen?

Dit heb ik gestuurd…

Hee,
Dacht dat het dinsdag gezellig was en dat jij dat ook vond
wil je alsjeblieft zeggen waarom je niet meer reageert?

ik ben nu mega zenuwachtig, ben zo onzeker :bored:

Misschien dat hij na een aantal dates toch dacht: nahh, dit gaat hem niet worden…?

Heb je al antwoord op je berichtje?