Hij wil het rustig aan doen.. Goed teken of slecht???

Ik heb gister mijn 3e date gehad met een leuke jongen. (we zijn samen naar de film geweest)
De eerste date zijn we uit eten geweest en de tweede date waren we samen naar een presentatie van een veiling (dressuurpaarden) dus waren we in het openbaar waar we allebei veel mensen kenden.

Hij vroeg gister avond meteen toen hij me thuis had gebracht of ik deze week nog een keer zin had om iets samen met hem te doen, ik was niet heel enthousiast want hij had me nog steeds niet geprobeerd te kussen, en vond het wel erg lang duren, dus hij merkte dat en hij zei dat ie het rustig aan wilde doen, het kwam er op neer heel rustig aan. We hebben gister wel voor het eerst gekust omdat ik toch wel liet merken dat ik wilde kussen :flushed: maar anders was dit misschien niet eens gebeurd.

Mijn vraag is nu: is dit een goed teken? of een slecht teken dat hij het rustig aan wil doen? :flushed:
(hij is 25 en ik ben 20)

Waarom zou dit slecht zijn? Hij is toch enthousiast om je te zien verder. Dit lijkt me beter dan alles overhaasten.

Waarom zou het slecht zijn? Niet naar jou gericht hoor, maar ik merk dat op het moment dat een meisje rustig aan wilt doen, moet die jongen daar respect voor hebben en alles, maar we vinden het wel raar als een jongen rustig aan wilt doen. Hij wilt het blijkbaar niet overhaasten, wat naar mijn mening alleen maar positief is.

Toen ik je verhaal las dacht ik dat het om tieners van 15 ging… anyway, ik vind het apart dat hij niet de eerste move maakt met zijn leeftijd, maar dat terzijde.

Ik weet wel zeker dat hij interesse in je heeft en waarschijnlijk bang is om overhaaste dingen te doen, mannen kunnen ook erg onzeker zijn af en toe. Aan de andere kant, als de eerste zoen al een issue was en hij wil heel rustig aan doen, dan moet je voor jezelf nagaan of jij op dezelfde lijn zit. Dit zal dan ook zo zijn kwa relatiemateriaal.

Interesse is er sowieso, anders zou hij je niet nog eens mee uit vragen

Misschien vindt hij het gewoon niet fijn om alles te rushen? Een lichte vorm van bindingsangst? Geeft wel aan dat hij je wel echt ziet zitten en niet ‘gebruikt’ om een paar keer mee te zoenen of zo.

Haha ja daarom dat vond ik zelf dus ook, daarom had ik de leeftijd er maar bij gezet :cold_sweat:

En ik ben gewoon best snel onzeker, daarnaast ben ik gewend dat er meestal op de eerste of tweede date toch wel al gekust wordt :stuck_out_tongue:

ja, ik ben zelf ook 20 en ik zou ook echt niet meer weten hoe of wat ik zou moeten doen als mijn date geen moves naar mij toe maakte. Ik denk dat ik hem ook redelijk snel zou friendzonen, uit eigenbelang.

Oh, dit verhaal herken ik van de vorige keer. Ik denk dat jij gewoon niet zo onzeker moet zijn. Wees blij dat hij het rustig aan doet. En twijfel gewoon niet zo. Geniet van de aandacht en de uitjes. Kom op zeg!

Geef mij zo’n vent!
Anyway, hoezo moet de man altijd de eerste move maken? Hij vind je duidelijk leuk dus er is geen reden om je zorgen te maken.

Het lijkt net of hij schrok dat jij niet enthousiast was en toen maar gauw zei dat hij rustig aan wou doen? Of lees ik dat verkeerd?

En anders, rustig aan is beter dan te snel! Mischien is het gewoon een onzekere jongen en durfde hij daarom niet de eerste stap te zetten (zoenen).

Maar als je op internet gaat zoeken is als een man rustig aan wil doen meestal een slecht teken, want dan willen ze zich niet binden of hebben ze gewoonweg niet genoeg interesse, maar dan laten ze opeens ook veel minder van zich horen…

Die van mij praat iig vandaag nog goed! :relieved:

^ Daarom, geen zorgen maken! Op internet staat zoveel. En lang niet alle mannen zijn hetzelfde.

Stop met googlen.

Haha zal ik doen!! :bowing_man:

Ben het met het dikgedrukte eens

:flushed:

Help!!

we hebben afgelopen dinsdag onze vierde date gehad, we zijn ergens wat wezen drinken (en dessert gegeten haha) maar ik vond het echt super gezellig, begin hem ook echt leuk te vinden en dat heb ik niet zo snel. Aan het einde van de avond kuste hij mij weer, en deze keer was veel oprechter, en al heel wat minder onschuldig :flushed:

alleen… nu reageert hij bijna niet meer op whatsapp, ik heb hem gister en tot nu toe zelf nog helemaal niet gesproken… (hij is sowieso niet zo’n prater op whatsapp, maar dit is wel heel weinig voor zijn doen) Wat moet ik nu?

neem het initiatief en bel hem! :slightly_smiling_face: Desnoods met een lame excuus “ik zag dat die nieuwe film dumb en dumber in de bios draaide en ik vond jou er echt een type voor, haha”

dan mag hij de volgende move weer zetten. Overigens wel apart dat het zoveel moeite kost om het contact te onderhouden. zoiets hoort toch een beetje vanzelf te gaan vanaf beide kanten?