Hij wil geen seks meer

Heey meiden,

Ik heb niet echt een vraag, maar ik moet het even van me afschrijven. Ik voel me echt heel stom nu, omdat het een heel klein ding is, maar toch voel ik me echt kut.

Sinds een paar maanden ben ik vrijgezel na 2,5 jaar. Ik voelde me super opgelucht, eindelijk mijn vrijheid terug. Dus ik installeerde na wat aandringen van een vriendin Tinder, waarop ik eigenlijk gewoon zat om iemand te vinden voor seks. Dus zo kwam van het één het ander, een jongen vlakbij mij had ook alleen Tinder voor seks.

We hebben aan het begin aan elkaar duidelijk gemaakt dat we allebei geen relatie willen, maar gewoon alleen seks. Om te kunnen genieten van het vrijgezelle leven zeiden we allebei.

Ik ben een paar weken terug voor het eerst naar hem toe geweest en de sfeer was heel fijn, geen gênante dingen en we deden alles op een manier dat het voor ons beiden de hele tijd fijn was. De week erna ben ik weer bij hem geweest en ging het hetzelfde, gewoon heel fijn en intiem samen. Ik ben niet verliefd op hem (is ook wel snel na 2 keer elkaar te zien), maar toch voel ik een bepaald iets als ik aan hem denk of als ik hem zie. Het feit dat iemand met mij zo intiem wil zijn, vind ik een heel fijn gevoel. En daarbij is hij gewoon echt knap en mooi.

Nu appte ik hem deze week of hij wat te doen had en of hij zin had om weer af te spreken. Hij kwam online maar reageerde niet, dus ik dacht dat hij het wel druk zou hebben. De volgende middag had hij nog niet geantwoord, dus zei ik dat als hij het niet wil dat hij het gewoon mag zeggen. En toen vertelde hij dus dat hij het wel wil, maar dat het niet kan. Hij had namelijk een open relatie (met een meisje aan de andere kant van de wereld die hij tijdens zijn studie in het buitenland heeft leren kennen), maar die relatie is niet meer open nu. En hoe stom dit ook klinkt, aangezien we elkaar maar twee keer hebben gezien en we alleen seks hadden, kwam het toch een beetje als een klap bij me binnen.

Waarom heeft hij niet eerder verteld dat hij een open relatie had? En waarom voel ik me er zo rot onder? Ik ben echt blij voor hem hoor, dat hij weer een relatie heeft die ‘dicht’ is, maar toch voel ik me een soort van bedrogen of zoiets. Ik ben absoluut niet boos op hem, dat recht heb ik ook niet natuurlijk. Daarbij accepteer ik het feit dat hij geen seks meer wil, meer kan ik niet doen en ik wil niet zijn relatie verpesten. Ik voel me gewoon rot en verdrietig en ik begrijp dus niet waarom. Was ik verliefd op hem? Voel ik me naar omdat hij heeft gelogen? (ook al had hij echt niet de verplichting om te vertellen over de open relatie)

Hebben meer mensen dit meegemaakt en weet iemand waarom ik me zo voel? Misschien een stomme vraag, maar ik weet het even niet meer. Zo gek dat ik me zo voel om zoiets kleins.

Alvast bedankt!

Je hebt jezelf letterlijk helemaal bloot gegeven aan hem, dus het is op zich niet gek dat je je nu rot voelt. En ik vind het ook niet raar dat hij niks gezegd heeft over zijn open relatie, omdat het tussen jullie puur voor de seks was.

Hij heeft niet gelogen. Hij heeft een open relatie dus kan seks hebben met wie hij maar wil, dus wat is dan het nut om tegen jou te zeggen dat hij eigenlijk een relatie heeft?

Het is heel rot, maar je kan er niets aan doen…

Klopt, maar ik dacht dus dat omdat het alleen voor seks was, dat ik het niet erg zou vinden als het om de een of andere reden zou stoppen. Maar wel dus…
Dat van die open relatie snap ik inderdaad ook dat hij dat niet heeft verteld, omdat het me niks aan gaat. Maar hij had wel allemaal verhalen verteld over zijn tijd in het buitenland en dat hij dus in de vakantie naar dat land gaat waar zij woont, alleen had hij dus niks over haar gezegd. Wat hij natuurlijk ook absoluut niet verplicht is, het gaat mij niks aan natuurlijk (wat ik ook tegen hem heb gezegd), maar juist daarom snap ik niet waarom ik er toch zo mee zit.

Nogmaals, je kan er niets aan doen. Probeer wat afleiding te zoeken en misschien een nieuwe fwb.

Het is ook niet dat ik er wat aan wil doen, ik heb het gewoon te accepteren en dat doe ik ook. Maar ik snap mezelf gewoon niet op het moment :cold_sweat:

^Maar het blijkt dus wel dat ze zich onbewust gehecht heeft aan die jongen, dus ik weet niet of een fwb dan werkt. Maar goed, dat is natuurlijk jouw eigen keuze :slightly_smiling_face:

^ Waarom open je dan een topic? Om je verhaal kwijt te kunnen, maar dan kan je ook reacties verwachten toch?

Ja klopt ook, ik ben ook niet boos toch? Ik begrijp dat als ik een topic open, dat ik dan reacties kan verwachten ja.

Het werkt dan inderdaad niet denk ik, daarom is het misschien juist wel goed dat het is gestopt. Maarja bedankt voor je reactie in ieder geval :slightly_smiling_face:

Hieruit maak ik op dat je mijn advies weg slaat.

Oh nouja zo bedoelde ik het niet. Ik weet dat ik er niks tegen kan doen (ik wil er ook niks tegen doen verder), maar het is wel fijn om dat alsnog even te horen van iemand. Ik bedoelde het niet om het weg te slaan.

Oh oké. Het is gewoon jammer dat hij geen seks meer wil hebben, maar begrijpelijk. Ook dat je er mee zit, alleen denk ik dat je het gewoon een paar dagen de tijd moet geven.

Dat denk ik inderdaad ook, ik begrijp het ook volkomen van zijn kant (ik zou precies hetzelfde hebben gedaan). Een paar dagen de tijd geven zal denk ik wel helpen, dankje!

Een afwijzing is gewoon slecht voor je ego. Jij voelde je gewaardeerd door hem en hij vond je leuk genoeg om seks mee te hebben dus dat streelt je ego. Nu is dat voorbij en dat doet pijn. Dat zegt niet dat je verliefd op hem was of wat dan ook. Laat het los, er zijn meer jongens :slightly_smiling_face:

Dat is denk ik het gevaar met seks met een vreemde. Het blijft toch iets intiems, dus kans zit erin dat je toch wat gaat voelen. Daarbij wijst hij je af, en precies iets wat dus goed voelt. En ja dat doet pijn. Misschien kun je anders beter sekspartners afwisselen ofzo, dat je het een beetje voorkomt dat je een soort van band krijgt? Maarja ik heb er geen ervaring in voor de rest :cold_sweat:

Wow dat is eigenlijk precies hoe het is ja. Sowieso kan ik me best snel hechten aan mensen, helemaal met zoiets intiems haha
Maar dankje voor je reactie :slightly_smiling_face: sekspartners af en toen afwisselen is misschien beter ja