Ik zit met een dillema, en heb jullie advies eigenlijk nodig!
Een paar weken geleden, heb ik een jongen ontmoet, nou ja eerder een man!
Hij is sinds april gescheiden, en heeft een kind die is 2 jaar.
In het begin vond ik hem nogal een praatjesmaker!
maar nu ik hem beter ken ga ik hem steeds leuker vinden!
We hebben nu al een paar x gedaten, en hij zij vanaf begin af aan. laten we gewoon lol hebben, ik heb teveel meegemaakt, om nu een relatie te beginnen.
Ik dacht ja waarom ook niet, maar het is zo leuk met hem. en hij zei al. ja je moet me dochter leren kennen, en wat ga je met kerst doen?
Een vriendin van mij, had hem gesproken en bij haar kan hij alleen maar over mij praten, hoe leuk ik ben. Ik heb hem al een paar x gezegd dat ik hem steeds leuker ga vinden. en dan begint hij snel over iets anders.
Gister wou ik zekerheid, en vertelde hem dat ik hem leuk vond, en verder wou! niet alles stiekem meer! en ik wou duidelijkheid, de ene x zegt hij dit, dan de andere keer dat. Toen zei hij van ik zal je geen hoop meer geven…en kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik meer wou. dus ik heb toen gezegd, dan is het voor mij nu over. ik stop er mee! Nu smst hij weer net. hoe het ging enzo. maar wat zouden jullie doen? hem de tijd geven? het is natuurlijk ook wel snel allemaal. Maar ik wordt verliefd! en ben bang dat ik mezelf als ik door ga, heel veel pijn ga doen!
Dat denken jullie? bedankt alvast!