hij wil geen relatie

Ik zit met een dillema, en heb jullie advies eigenlijk nodig!
Een paar weken geleden, heb ik een jongen ontmoet, nou ja eerder een man!
Hij is sinds april gescheiden, en heeft een kind die is 2 jaar.
In het begin vond ik hem nogal een praatjesmaker!
maar nu ik hem beter ken ga ik hem steeds leuker vinden!
We hebben nu al een paar x gedaten, en hij zij vanaf begin af aan. laten we gewoon lol hebben, ik heb teveel meegemaakt, om nu een relatie te beginnen.
Ik dacht ja waarom ook niet, maar het is zo leuk met hem. en hij zei al. ja je moet me dochter leren kennen, en wat ga je met kerst doen?
Een vriendin van mij, had hem gesproken en bij haar kan hij alleen maar over mij praten, hoe leuk ik ben. Ik heb hem al een paar x gezegd dat ik hem steeds leuker ga vinden. en dan begint hij snel over iets anders.
Gister wou ik zekerheid, en vertelde hem dat ik hem leuk vond, en verder wou! niet alles stiekem meer! en ik wou duidelijkheid, de ene x zegt hij dit, dan de andere keer dat. Toen zei hij van ik zal je geen hoop meer geven…en kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik meer wou. dus ik heb toen gezegd, dan is het voor mij nu over. ik stop er mee! Nu smst hij weer net. hoe het ging enzo. maar wat zouden jullie doen? hem de tijd geven? het is natuurlijk ook wel snel allemaal. Maar ik wordt verliefd! en ben bang dat ik mezelf als ik door ga, heel veel pijn ga doen!

Dat denken jullie? bedankt alvast!

Jij bent 20, heb ik gelezen op je profiel, hoe oud is die man?

27

Duidelijk toch? Hij wil niet, jij moet voor jezelf beslissen of je er dan mee door wilt gaan en je gevoelens op het spel zetten, of er gewoon mee stoppen en deze man met rust laten.

Mmm ja als hij niet wil, wil hij niet. Ik zou er mee stoppen, dan doe je jezelf ook niet pijn.

Nee dat is ook zo! maar ik denk dat hij twijfeld…want als ik bij hem ben, is hij heel anders…maarja ik vond dit zelf wel heel hard, en duidelijk!

hij moet denk eerst over zn ex heen en niet gelijk weer een relatie misschien is die bang dat het weer fout gaat dus of je gunt hem tijd of je laat hem met rust

Ik denk dat je het ook even rustig aan moet doen, en niet te hard van stapel moet lopen. Gun hem de tijd. Wie weet vindt hij je inderdaad wel leuk maar gaat het te snel, en wil hij het niet toegeven. Iniedergeval jezelf niet zo erg aan hem opdringen, wordt het uiteindelijk niets dan is de teleurstelling ook minder, maarja verliefd worden kan je zelf inderdaad ook niets aan doen.
Zie het bijvoorbeeld als een ‘hechte vriendschap’, hou nog wel contact, en laat hem jou niet vergeten. Uiteindelijk, wanneer je het de tijd geeft, bloeit die hechte vriendschap misschien wel uit in een relatie (:expressionless:
Zoiets. Ik hoop dat je er wat aan hebt, haha.

Ik denk dat hij vrij serieus hierin staat, dus eigenlijk weet ik het niet. Niet negatief bedoelt, maar hij heeft al een echt ‘volwassen’ leven en een dochtertje.
En ik denk niet dat jij als 20-jarige het kan inbeelden hoe het is om te scheiden, een kind te krijgen of zo’n serieuze relatie te hebben.

Maar goed, je kan het altijd afwachten. Maar als hij het niet wilt lijkt het mij duidelijk dat hij het niet wil.

Dankjulliewel! jaa ik ga ff geen aandacht vragen van hem! ik reageer op z,n smsen, maar zelf zal ik niets sturen! ik denk dat hij er dan vanzelf wel achter komt, wat hij voor me voelt. tenminste ik heb dat wel! als je iets kwijt bent/raakt weet je pas wat je mist.

Veel succes!

ff een update!! hij vroeg daarnet wat eet jij vanavond? dus ik zo wat de pot schaft. dus hij ging uit eten alleen…dus hij zei zo waarom ga je niet mee? dus ik zei zo nee ik ga niet mee…en hij vroeg waarom niet. dus ik zei van ja ik heb gevoelens voor je, en jij niet voor mij…dat werkt niet meer he. maar goed lang verhaal kort te maken. op den duur zei ik ben liever alleen, ik kan het heel goed met mezelf vinden! en toen zei ik. Je liegt!! je bent gewoon bang dat je weer zoveel pijn krijgt als na die scheiding! Je vind me leuk dat weet ik zeker! alleen je bent bang dat ik je pijn doe, en je nix geen vrijheid meer geef. Nou zo ben ik niet en ik hoop dat je het een kans wilt geven! en toen EINDELIJK gaf hij toe dat hij me ook heel leuk vond!! alleen dat hij idd bang is, en nu hebben we afgesproken dat we nog geen relatie beginnen, maar dat we wel eerlijk zijn, tegenover elkaar, en niet met andere naar bed gaan! dus eigenlijk een beetje hetzelfde als wel een relatie. alleen beetje geheim zeg maar! wat denken jullie ervan? zou dit werken??

hoezo zou je een ‘gehieme’ relatie beginnen :'D
maar opzich kunnen jullie het altijd later nog echt officieel maken, dus dit is een goed begin!

Als een jongen echt geen relatie wilt, dan wilt hij niet. Ik heb ook lang met een jongen bezig geweest die geen echte relatie wou maar uiteindelijk kwam het er wel op neer bijna (we hadden elkaar heel graag, zagen elkaar regelmatig, deden niets met iemand anders,… maar officieel: oh nee!). Zeker als hij een kind heeft en een scheiding achter de rug heeft enzo, kan ik er wel inkomen dat hij een relatie niet direct ziet zitten. Je moet gewoon voor jezelf uitmaken in hoeverre je mee wilt gaan in zijn elkaar-zien-maar-niet-echt-iets-hebben, want je kan er uiteindelijk wel gekwetst uitkomen…

dankjewel! Ja ik moet sterk blijven, en net doen of ik ook wel zonder hem kan. niet als een hondje achter hem aanlopen! en ik zal wel zeggen dat ik best nog 2 maanden wil wachten, maar dan moet hij kiezen, z,n vrijheid of mij inclusief relatie.

Als hij niet wil zou ik er mee stoppen, zo doe je alleen jezelf pijn…

ja je hebt gelijk, we zouden vanavond uiteten gaan, smste die vanmorgen vind je het heel erg als het dinsdag wordt? ik heb geen tijd vandaag…dus ja ik was best wel kwaad, maar goed…ik ging naar m,n neef en die woont 300 meter van he vandaan. dus ik stuurde om 10 uur, ben je nog druk…anders kom ik even langs…smst die ik slaap al! Dus toen ik naar huis reed, dacht ik even langs z,n huis rijden, en de tv stond gewoon nog aan! over en uit nu!!

Misschien is ie wakker geworden door je sms en kwam hij niet meer in slaap? Ik zou niet te snel conclusies gaan trekken omdat de tv aanstond… Dat heb ik ook zovaak