Hallo,
Misschien klinkt het onderwerp een beetje raar, maar het is wel echt mijn probleem.
Afgelopen week hebben mijn vriend en ik seks gehad, toen bedacht ik me daarna dat het misschien niet geheel veilig (dat ik niet zwanger kan worden, we weten dat we beide geen SOA hebben) was (wegens ziekte) en dus heb ik de dag erna een morning after pil gehaald. Dit is verder niet een heel groot probleem, behalve dat ik die dag de hele dag met stress heb gezeten en nu nog steeds ontzettend onzeker ben, waarschijnlijk totdat ik weer ongesteld wordt. Weet iemand hoe ik hier een beetje fatsoenlijk mee om kan gaan? Het duurt nog 3 weken…
Nu waren we vandaag weer bij elkaar en we waren al best lekker bezig, maar ik zei dus dat het wel met condoom moest, gezien ik nu nog niet zeker wist of het anders veilig was. Eigenlijk hebben we het nog nooit met condoom gedaan, maar ik pakte een condoom en gaf het aan hem. Uiteindelijk is er dus niets meer van gekomen, hij heeft de verpakking open gemaakt maar hem nooit omgedaan. En hij deed verder ook geen moeite om echt verder te gaan met waar we mee bezig waren. En er is verder eigenlijk ook niets meer over gezegd.
Misschien klinkt dit als een heel stom verhaal. Maar waarom zou hij het niet willen? Ik weet dat hij wel meer wilde, maar toen met het condoom stopte het gewoon opeens. Ik weet dat ik het er met hem over moet hebben, maar dat is een lastig . En misschien hebben jullie wel goede ideeën of moet ik het de volgende x gewoon weer proberen?
Xx