hij wil erover nadenken.

Hee meiden.

Ik vind al een tijdje een jongen erg leuk,
en ik heb hem niet echt laten blijken dat ik hem leuk vind.
Ik kreeg ook niet echt hoogte van hem wat hij van mij vind.
Nu smste ik hem eergister gewoon spontaan, hij ging er wel leuk op in maar op een gegeven moment vroeg hij wat ik nou precies van hem verwacht,.
Ik smste hem toen dat ik hem leuk vond.
Hij smste terug dat hij het lief vond dat ik dat had gezegd en dat hij er over na zou denken…

Hmm is er volgens jullie nog ‘hoop’ of moet ik dit maar gewoon gaan vergeten?
Hij gaat er dus over nadenken wat hij van mij vind…

beetje raar dat hij zegt dat hij er over na zou denken…
misschien moet je gewoon vragen wat hij daar mee bedoelt

kunnen wij niet weten toch?
het klinkt iig niet heel erg positief om eerlijk te zijn.

Als je erover na moet denken of je iemand leuk vindt, vind je diegene niet echt leuk. Lijkt mij.

Oke :frowning_face: Tja, ik wou gewoon even jullie meningen horen …

:sob::muscle:

Als hij je leuk zou vinden, zou hij er niet eerst over hoeven nadenken? Misschien bedoeld hij dat hij je beter wilt leren kennen?

Toen iemand mij vertelde dat tie me leuk vond, moest ik er ook over nadenken. Ik was er nogal bij overvallen, en twijfelde of ik hem net zo leuk vond. uiteindelijk is het niks geworden,
Ik denk dat ik hem ook leuk vond, maar voor mij was het opdat moment gewoon hele slechte timing…
Dus ik zou zeggen geef niet al je hoop op, maar verwacht er ook niet te veel van. :slightly_smiling_face:

Tenzij je hem nog niet zo lang kent of zo, dat jij een soort liefde op het eerste gezicht had, en hij je nog niet kent en wel beter wilt leren kennen.

Klopt, hij was gewoon een beetje overvallen :stuck_out_tongue:. Hij is in elk geval op dit moment niet gek van je anders had hij dat natuurlijk wel meteen gezegd maar jullie kunnen misschien wel een keer afspreken om te zien hoe het gaat toch. :slightly_smiling_face:

Geef de hoop nog niet op meid!
Misschien vind hij je wel leuk, maar heb je hem gewoon overvallen omdat je natuurlijk nooit signalen hebt afgegeven dat je hem leuk vind :wink:
Bekijk het niet negatief :wink:
En al wordt het niks, dan is het jammer, maar er zijn nog superduper veel jongens op de wereld!

heb je daarna nog wat terug gestuurd? misschien wil die je beter leren kennen, maar wel een vervelende reactie zeg!

Ten eerste vind ik het knap van je dat je hebt gezegd dat je hem leuk vind, je hebt in ieder geval een stap gezet. Ik denk alleen spijtig genoeg niet dat hij je leuk vind, maar dat hij het lullig vind om het zo ‘hard’ tegen je te zeggen en daarom zegt dat hij erover na zult denken. Er bestaat een kansje dat hij jou wel beter wilt leren kennen, maar daar zou ik je hoop niet op vestigen.

ik vind het echt goed van je dat je het gewoon gezegd hebt!
ik weet niet zo goed wat je er nu van moet verwachten. het kan zijn dat die jongen je gewoon aardig vindt, maar voor de rest niks.
maar het kan ook zo zijn dat hij nog niet op die manier naar je gekeken heeft, en dat hij je nu met andere ogen gaat zien en je misschien wel leuk vindt.
gewoon de hoop niet opgeven (:

Misschien overviel het hem gewoon wat. Was bij mij het geval (bij mijn ex), had hem nooit zo bekeken. En uiteindelijk is het toch nog wat geworden :slightly_smiling_face: Dus wacht gewoon zijn antwoord af… Ik vind het wel goed dat je zo direct bent, dan weet je meteen duidelijk wat hij erover denkt.

same story here hij zei op het einde nee bij mij ik was er kapot van ma nu zegt hij tegen mij dat ik zijn grote zus ben en hij mijn broertje maar kvind hem nogaltijd hééééél erg leuk wat moet ik doen?:face_with_raised_eyebrow:?

waarschijnlijk kan je er niks meer aan doen wand als iemand je zus noemt komt er bijna nooit meer liefde van wand zus zeggen doe je meer van wij zijn als jongen en meisje zijnde goeden vrienden ik mag je graag maar meer ook niet