Hij wijst me keer op keer af

Ik heb nou al een poosje een relatie, in het begin hadden we dagelijks seks en gaf hij me ook het gevoel dat ik aantrekkelijk was. Nu wijst hij me keer op keer af, als ik geil ben en met hem begin te spelen zegt hij dat hij er geen zin in heeft. Hij probeert het niet eens, het zal misschien ook wel komen omdat ik er een beetje in door sla, hij heeft me wel eens gevraagd of ik seksverslaafd ben maar dat is volgensmij niet het geval. Hij wil alleen seks als het hem uitkomt, en dat is niet heel vaak… nu mijn vraag: wat doe ik verkeerd?? en wat kan ik er aan doen? Ik voel me erg afgewezen en het maakt me nogal onzeker.

Je kunt hem niet dwingen om seks te hebben. Soms hebben mensen gewoon even geen zin. Probeer er wel achter te komen waardoor het komt. Is het stress of iets lichamelijks? Hoe vaak hebben jullie nu seks?

@garapoesje

Nee dat weet ik… ik zelf denk dat het komt omdat die een ander ziet/zag. Daar ben ik voor een paar week terug achter gekomen, maar ondanks dat probeer ik er het beste van te maken en hem te vergeven. We hebben nu eens in de twee weken seks.

Hoe bedoel je hij ziet iemand anders? Ik zou er met hem over praten wat precies de reden is.

@garapoesje

Hij was niet trouw.
Maar bedankt! Ik zal het er met hem over hebben

Tja, seksdrives lopen nu eenmaal niet honderd procent parallel over het algemeen. Je kan het er met hem over hebben idd, maar je kan 'm niet dwingen. En als het komt omdat hij met een ander liep te rotzooien, kan het ook nog zijn dat 'ie je gewoon minder aantrekkelijk vindt. Kortom: bespreken. Enige manier om antwoorden te krijgen.

Als hij al niet trouw was, waarom ben je nog bij hem dan in godsnaam?

Als hij niet naar jou komt voor zijn behoeftes maar wel bij andere meiden zit er iets niet goed.

Ja geen wonder dat hij geen zin heeft als hij het buiten de deur al haalt.

Ja dat past niet in een gezonde relatie. Je verdient beter dan deze jongen!!