Hij weet niet wie ik ben,,

Hoooi ,
ja weer eens zo een topic .
Maar k sit op middelbare , en heb op me school een paar super mooie jonges , en ben op eentje . Hij is 15 . Nou is de punt hij weet niet wie ik ben , hoewell ik hem een paar keer heb gesproken. Dus weet niet wat ik moet doen , heb sijn hyve maar weet niet wat ik tegen hem dan kan zeggen ,

Help pleaas.

Eigenlijk zeg je het al ‘weer zo’n topic’, dus ik zou een bij een andere kijken, want die hebben vast al wat tips.

Net zoals bij die andere topics staan (ZOEKFUNCTIE!)
Stuur hem een berichtje met;
Heey jij zit toch ook op die en die school blablabla.

kijk dat klopt well , maar meestal staat bij die topic , ik heb hem nooit gesproken ens hoe moet ik gesprek beginnen , maar bij mij is het anders , heb hem meerdere keren gesproken

yup, kijk keer bij de andere topics ;’]

tips

• als je hem een paar keer heb gesproken dan zeg u naam en zo blabla

ah ik stop stop er mee , kben nie goe in tips xD

Als je hem al best wel vaak gesproken hebt dan weet hij vast wel een beetje wie je bent. En dan kun je hem gewoon een leuk berichtje op hyves sturen.

Ja wat moet ik dan in die berichtje zetten.

Hoezo heb jij hem een paar keer gesproken maar weet hij niet wie jij bent? :face_with_raised_eyebrow:

nou kijk ik was uit de les gestuurd en allemaal dat soort momenten en moest bij hem in de klas zitten , en ene keer moest ik een verslaagje maken en had geen pen enso , en hij zaat voor me dus ik vroeg dat aan hem daarna had ik een gesprek , allemaal dat soort momenten . maar laatst toen ik hem op hyve had toegevoegd hoorde ik volgende ochtend , zijn vriend wie is ( mijn naam) en die jongen sei weet niet , :frowning_face::frowning_face:

Zeg gewoon dat je hem wel eens op school hebt zien lopen enzo. Begin gewoon een gesprekje aan. Of als je hem een x in de stad hebt zien lopen, vraag of het winkelen leuk was.

wijzig =P

ik ging dus tegen hem praten, en na een lang gesprekje zei die so heb een vriendinnetje en heb 2 jaar met haar :’(

aah nu versta ik het =O

okeee leer ff nederlands en bovendien slaat t nergens op, je praat al met hem maar zit te zeuren hoe je verder moet. snap je dat nou echt niet?

Zeg gewoon een keer, hé. Jij zit op me school ea
En dan vraag je welke klas en dan ofzo van jaa msn is makkelijker praten
En dan kan je hem toch wat vaker spreke op msn?