hij weet niet wat 'ie wil

ik heb een jongen leren kennen die het ene moment heel lief is en me heel veel smst en op msn heel veel tegen me praat en me alles vertelt en het volgende moment antwoord hij niet meer en smst hij niet terug. en in het echt is het ook heel anders dan op msn enzo maar dat komt denk ik meer door verlegenheid?
weet iemand wat ik moet doen?

Ermee leren leven gewoon? Ik denk niet dat er een oplossing voor is, volgens mij doet hij het gewoon onbewust, hoor.

Als jullie elkaar gewoon allebei leuk vinden en jullie allebei verliefd op elkaar zijn, is er volgens mij niets aan de hand! Jongens zijn niet zo van het sms-en en msn-en. Dus als je daarvan uit moet gaan, wordt het nooit wat, haha.

nee maar dat is dus het punt ik weet niet of hij me leuk vind? ik zie hem ook niet zo heel vaak…

Volgens mij hebben àlle jongens dat

Probeer het nog even vol te houden met deze wisselende buien en zodra jullie iets dichterbij elkaar staan en jullie band wat beter is kun je er best voorzichtig over beginnen… of tijdens een msn gesprek dat hij heel anders doet vraag je gewoon: Wat is er met je? Zit je ergens mee je doet zo kortaf?

zoiets :wink: Succes ermee!

Heel herkenbaar! Ik zit nu ook in zo’n situatie. Op msn zegtie niks uit zichzelf, ik moet altijd zelf beginnen enzo. Maar als ik hem dan zie in het weekend is het weer helemaal leuk enzo, maar wat ik doe is gewoon nu niks meer tegen hem zeggen. Vorige week smste die ook opeens: waarom zeg je niks op msn (had mn msn aanlaten staan maar toch, het was een sms)
Als jij even geen contact met m zoekt dan doet hij het misschien wel :slightly_smiling_face: Speel het hard-to-get, haha!

En echt bijna alle jongens hebben dit ja … pfff

ja hij zegt idd ook niks tegen me op msn uit zich zelf en ik zeg sinds 'n paar dagen ook niks meer tegen hem kijken of het werkt. hahaha

Ja inderdaad! Ik ben benieuwd!

Ik vind het zelf wel heel moeilijk om steeds niets te zeggen maar anders gaat hij echt te makkelijk denken van ‘o ze vind me toch wel leuk of ik hoef toch geen moeite te doen’ Ik vraag tegen het weekend wel wat z’n plannen zijn (:
O en ik had zaterdagavond na het uitgaan gevraagt of hij mee gaat oppassen volgende week en toen zei die ja… maar ik ben bang dat ie het toch vergeet ofzo :frowning_face:

ja dat heb ik dus ook ik wil steeds tegen hem gaan praten omdat ik anders bang ben dat hij denkt dat ik hem niet leuk vind en vriendinnen van me zeggen dat hij zekerheid wil dat ik hem leuk vind maar dat heb ik hem al een keer gezegd en ik geef allemaal hinds weetjewel?:blush: maar dat snapt hij blijkbaar niet.
waarom zijn jongens zo ingewikkeld? hahaha,
vraag hem anders nog een keer als je hem weer spreekt of hij meegaat?

pfff ze zijn idd niet te begrijpen af en toe! :astonished:
ja ik spreek hem vast het weekend wel met uitgaan en dan vraag ik het nog wel een keer, ik wil het dan liever in het echt vragen dan op msn of sms ;p. Khoop dat ie nog wel wil… we houden elkaar wel op de hoogte haha!

hahaha doen we. ja in het echt is zo veel makkelijker want dan kan hij niet opeens weg gaan of niet antwoorden maar het punt is dat hij en ik nooit alleen zijn…

omg dit meeeeen je niet!!! hij praat uit zichzelf op msn: schatje aaaaaaaaaaaaaah ik ben nu blijjjjjj :grinning:

O maar hij is nu wel met een vriend en net zegt opeens dat die vriend praat … hmmpf :S

^^ ondertussen is tie het stiekem well!

ik had dus ook een keer een smsje waarin stond dat 'ie me leuk vond en toen vroeg ik ernaar op msn zei die dat hij het helemaal niet had geschreven :S
waarschijnlijk heeft hij het wel gezegd dus en bij jou denk ik ook niet dat het z’n vriend was?

ga niet achter een jongen aan, begin niet telkens met praten, ik heb der nu last van en word nu uitgemaakt voor hoer door drie jongens, waarvan ik der 1 leuk vond, de andere vond ik gewoon aardig en de derde ken ik niet eens, pas dus op … ;$$

;o hoezo word je nu opeens uitgemaakt door hoer. wat een kerels he dat moet je gewoon negere he?

omg hij ging opeens tegen me praten. wel best wel droog enzo maar het is al wat :blush: