Hij weet niet wat hij wil...

Ik baal ervan dat ik deze topics moet plaatsen want het lijkt nooit goed te gaan tussen hem en mij.
Dus kort samengevat : we zitten bij elkaar in de klas, ik ben al 3 maanden verliefd op hem, na nieuwjaar waren we duidelijk aan het flirten, hielden we handen vast op feestjes en zoenen is er nog niet van gekomen omdat iedereen er altijd bijstond. Die jongen heeft btw nog nooit een relatie gehad.

Dat is zo wat de hele situatie en ik voelde me goed tot hij gisteren ineens begon over relaties op msn , dit zijn de uitspraken waarover ik me het meest zorgen maak:

‘Ik weet niet of het raar klinkt maar…Ik wil graag vrijheid?’
‘Ik wil graag een vriendin maar geen vaste verstikkende relatie, zeker niet op m’n 17de.’
‘Ja, je moet tijd maken voor iemand maar als je nou geen tijd hebt?’

Ik : ’ bindingsangst ofzo?’
Hij: ’ nee, zeker niet. Ik wil gewoon niet eindigen als ? en ? ( koppel). Ze belt ‘m constant enzo. Ik wil niemand die m’n moeder lijkt.’

Dus ik weet niet wat ik hier van moet denken…Wil hij nou wel een relatie maar eentje die vrijer is ( niet dat je mag vreemdgaan maar niet aan elkaar vastplakken) of wilt hij géén relatie? Hij begon hier gewoon spontaan over en ik heb dikwijls gezegd dat ik ook van vrijheid houd en dat niet alle meiden constant hun vriendje bellen enzo…

Ik was dus wel kwaad op hem vandaag omdat ik het gevoel had dat hij niets met me wou en dat alles niets betekende. Hij zag het en vroeg wat er was, mompelde iets onverstaanbaars en excuseerde zich voor gisteren. Maar ik voel me alleen maar kut want wat wil hij nou?!

Ugh jongens die niet weten wat ze willen, zo frustrerend =__=

Ik weet het niet. Ik zou het hem gewoon vragen, wat hij graag wilt zien in een relatie(tot in de details).
Het klinkt alsof hij niet met iemand wil waarmee het serieus kan worden(zo komt het op mij over)

Ja dat dacht ik dus ongeveer ook…Maar komaan zeg, een relatie hebben zonder serieus te zijn? Dat gaat toch niet? Je bent toch altijd serieus verliefd als je een relatie begint en niet ‘lichtjes, om te lache, niet serieus’- verliefd…

JONGENS…

ah bootlegs dit is echt vervelend voor je,
(ik weet al een beetje iets door je verhaal enzo)
ik denk dat je het beste gewoon kunt vragen wat hij ervan vindt en hoe een relatie (die hij wel wil) in zijn ogen eruit zou zien. denk jij van hé ik hoef ook helemaal niet zo van dat constante geklef enzo dan zou ik hem als ik jou was gewoon laten zien dat er ook een relatie bestaat die niet zoals ? en ? is.
maar ik weet ook niet wat voor relatie hij dan wél wil, als dat zoiets raars is wat neerkomt op ‘geen’ relatie dan is hij je echt niet waard…

ok beetje vaag uitgelegd maartoch,
sterkte.

Ik denk dat dit ook de reden is waarom hij geen relatie heeft gehad.

Ja ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik heb al dikwijls gezegd dat ik niet zo’n klef persoontje ben, zelfs al voor ik verliefd op hem was. En het is zo dom dat hij mij vergelijkt met dat meisje dat haar vriendje constant belt. Maar vandaag keek hij nog constant naar mij enzo , dus hij lijkt me wel verliefd , ik snap gwn niet wat hem tegenhoudt.

hij heeft nogal een vertekend beeld van relaties, zeg. Dat de 1 haar vriendje 3 keer belt op een dag en boos wordt omdat hij minder dan 10 smsjes stuurt in de week, betekend toch niet dat iedereen zo is?

Heb geen tips, sorry weet het ook niet

Helemaal waar, hij staat ook bekend voor iemand die nogal cynisch is tegenover relaties.

[i]Ik vind dat als hy zegt dat hy vrijheid wil,
dat hy sowieso geen vriendin moet nemen.

En als hy zoveel vrijheid wil… dan gaat hy denk ik ook niet veel moeite doen voor jou als jy hem niet eens een paar keer per dag mag bellen…
Want dat doen vriendje en vriendinnetje tog als je heel erg verliefd bent?
Dan is hij het uiteindelijk niet eens waard…[/i]

Kut voor jou.
Vraag het hem zou ik zeggen.

Ik heb het hem gewoon gevraagd daarnet en hij zei dat hij bedoelde dat hij vrijheid belangrijk vond maar niet goed is in uitleggen en dat hij het wel wilt =) ben dus enorm blij nu… fiuw!

dankje voor de tips, hij zei ook dat meiden echt gwn duidelijk moeten zijn vanaf het begin dus mss nog een kleine tip voor jullie :slightly_smiling_face:

paar keer per dag bellen?
whaha sorry maar als mijn vriend dat zou doen werd ik helemaal gek, mijn vriend zou ook niet willen dat ik hem een paar keer op een dag zou bellen.

we hebben een serieuze relatie maar dit gaat ons toch iets te ver. We bellen niet eens iedere dag, bijna nooit zelfs! ik ken maar weinig mensen die het fijn vinden als hun vriend/vriendin ze iedere keer belt.

mijn vriend doet ook veel moeite voor me hoor, we hebben gewoon vrijheid etc.
ik vind het een beetje kort door de bocht dat hij het niet waard is als hij wat vrijheid wilt.

Oei, héel herkenbaar.
Ik zit zelf ook in zo’n situatie en ik weet ook niet goed wat ik moet, dus ik kan je niet helpen, sorry. succes!

Waarschijnlijk heeft hij het idee dat als je een relatie hebt, je echt helemaal aan diegene ‘vast’ zit. Als jij hem veel vrijheid in de relatie wil geven, kun je aan hem uitlegen dat dat niet hoeft.
En misschien is het beter om gewoon echt even duidelijk vragen of hij nou wel of niet iets wil, want dit is nogal lastig.

Irritant.