Hij weet niet wat hij wil, of is het bindingsangst?

Hey iedreen!! 6jr geleden leerde ik een jongen kennen, ik en hem waren beiden nog niet klaar voor een relatie, dus hielden we het op fun, en als we zin hadden kwamen we samen…Tijd later kreeg hij relatie, en ik ook, dus hadden we geen contact meer. Na onze stukgelopen relaties zochten we spontaan terug contact op, enkel als vrienden… Na verloop van tijd begonnen we elkaar meer te zien en vroeg hij om af en toe af te spreken, ik begon hem meer dan leuk te vinden, maar durfde het niet te zeggen, zijn naar zee geweest, hij was keilief, maar ik durfde de stap niet te zetten, achteraf besefte ik dat hij ontgoocheld was, 2weken later zagk hem met een meisje…Heeft maand geduurd, ik was echt keiboosop hem, maar toch hielden we contact…Paar maanden later spraken we regelmatig af, het ging goed,maar hij begon opeens schrik te krijgen, wou afrekenen met zijn verleden, kwasr kapot van, hij flirte met keiveel meisjes, begon af en toe met iemand, maar het duurde nooit lang…ondertussen weet hij van mijn gevoelens, maar hij zegt nu dat hij niet weet wat hij wil, dat hij soms wel wil met me en soms niet, we komen elkaar altijd tegen int leven, ik kan hem moeilik loslaten, zou hij last hebben van bindingsangst of gwn met me spelen? :wink:

Misschien is het bindingsangst, sowieso denk ik niet dat hij met je speelt maar dat hij gewoon in de knoop zit met zichzelf. Ben er wel van overtuigd dat je waarschijnlijk niet het meisje bent voor hem die hem eruit zal kunnen helpen. Op relatievlak, een typische just not that into you.

Idd, mss is het zo, ksnap gwn niet dat hij dan blijft contact zoeken met me…andere meisjes waar hij iets meegehad heeft, moet hij niets meer van weten, hij kan erg koppig zijn, maar als wij in ruzie liggen, komt hij zich wel altijd excuseren…ergens hoopk dat ik hem kan overtuigen om toch te proberen…kweet gwn niet ofk eerlijk moe zijn tegen hem en zeggen dak em echt nog graag zie, of gwn loslaten

Ik denk dat hij je meer ziet als een soort fuckbuddy dan als potentiële vriendin.

Oh, ik ben er zeker van dat je veel voor hem betekent hoor. Ik begrijp dat je hem wil overtuigen, maar dat gaat gewoon niet. En dat zou ook niet mogen. Je kan het hem zeggen of je kan hem loslaten. Ik denk dat je hem niet gaat kunnen loslaten voor je het nog eens gezegd hebt. Als het dan negatief uitdraait kan je hem loslaten. Sowieso, als je er kapot aan gaat, moet je contact stopzetten.

Ik zie echt nergens in haar post staan dat ze seks gehad hebben…

“dus hielden we het op fun, en als we zin hadden kwamen we samen…”
Hier kan je het wel een beetje uit opmaken toch? Of denk ik nou verkeerd…

Ahja, idd. Ts verduidelijk es :stuck_out_tongue:

Idd vroeger zijn we begonnen als fuckbuddy’s, maar we doen dat intussen niet meer, hij begrijpt dat ik dit niet wil…als hij me ziet met iemand, is hij jaloers, en als hij praat met een meisje, heeft hij altijd de neiging om te vertellen wie ze is…Kheb me een jaar rot gedragen tegenover hem, stuurde hem smsen alsk zat was, durfde nie meer praten tegen hem, tenzij hij zelf begonk allemaal omdat ik voelde dat ik echt hem keigraag zag, heb hem nog altijd niet echt alles uitgelegd, hij was keiboos op mij, maar veel (intussen nie meer) vrienden maakten me toen onzeker…Hij wou me totaal nie meer zien en zij dat ik hem met rust moest laten, toch zijn we onlangs elkaar terug tegengekomen, en komen we terug overeen…Maar over die periode heb ik hem nog altijd niets gevraagd, hij gaat mee uit eten enzo met mijn vrienden en mij, beteken ik dan echt niets voor hem, of zou hij wachten op antwoord van mij?

Mja, sorry maar ik denk echt niet dat het iets gaat worden tussen jullie hoor.