Hij weet het niet

Ik heb nu een jaar met mn vriend. Altijd wel lol gehad, maar de laatste tijd hebben we steeds meer ruzies.
Sinds een paar maanden is er ook een meid helemaal weg van hem, en hij vind haar ook leuk. Hij heeft het me eerlijk verteld en ik heb gezegd dat hij een keus moet maken en tot die tijd ik niet zeker weet of ik wel verder wil.

Vorige week heeft ie tegen me gezegd dat hij helemaal voor mij zou gaan.
Maandag hebben we weer een gesprek gehad, en daar kwam uit dat hij toch nog heel erg twijfelde. Ik ben er nogal boos overgeworden en heb gezegd dat ik nu heel snel wil weten wat hij precies wilt. Doet hij dat niet snel dan is het voor mij over.

Nu komt er nog bij dat we allebei voor het eerst met elkaar naar bed zijn geweest. We hebben dus ook allebei wel een beetje het gevoel dat we wat meer ervaring willen krijgen met seks. Maar ik kan het niet zolang we nog samen zijn (ook van zijn kant uit).

Wat moet ik hier nu mee? Hem tijd en rust gunnen, of vinden jullie dat dit toch wel de piek is?

meer ervaring met seks kun je toch ook met elkaar krijgen.

maar ik zou hem nu de keuze geven. voor jou word het zo ook niet beter. of jij of haar. en niet jij en nog dromen van haar.

Ik heb hetzelfde gehad, hij koos voor mij, en een maand later was ik hem alsnog kwijt.
Nix geeft zekerheid, geniet er nog van zolang hij bij je is.

Meteen uitmaken
Kom zeg, jij bent straks de 1ste of de 2de keus voor hem!!, het lijkt net een datingshow!. Stop er gewoon mee, voordat hij dat doet. Als ie heel veel van jou houdt en voor jou wilt gaan, kiest ie jou in no time!!.

als je hem niet voor de keus stelt. maar het zo laat. hoe kun je dan nog lekker bij hem zijn wetend dat zijn gedachte bij dat andere meisje misschien wel zijn? dat zou ik dus echt niet kunnen

Ik had hem wel voor de keuze gesteld, en hij koos voor mij.
Maar blijkbaar was hij daar later toch niet zo zeker meer over.
En inderdaad het vreet aan je, maar als je echt verliefd op hem bent dan maakt liefde blind.
Ookal was de relatie al heel erg fout omdat ik verliefd was op zijn uiterlijk en niet op zijn innerlijk :]

DUMPENGGGGG
Ik vind het zwáar asociaal van hem dat hij rustig de tijd gaat nemen om eens even te kiezen wie hij nou het leukst vind. (Oftewel, jou en dat andere meisje gewoon aan het lijntje houden)

Denk na…
zou je het leuk vinden als hij je nu ff nog neukt om ervaring op te doen, om je vervolgens te dumpen en al die ervaring kan gebruiken bij dat nieuwe wijf?
dat is toch het ergste wat je kan overkomen?
Je moet gewoon zeggen, luister, maak echt een keuze!
en als hij dan er dan nog eens over begint, dan zeg je hem gewoon gedag

nooit 2e keus willen zijn! ook al ben je nog zo verliefd.

haha, hoor uit wiens mond het komt.

Uitmaken!
En je zegt ook datje alleen voor het uiterlijk viel? :S.
Nou sorry, maar dat lijkt me dan niet echt een goede relatie.

Dat hij twijfelt vind ik al genoeg zeggen. Ik zou het uitmaken als ik jou was geweest.

Uhm dat zei ik :cold_sweat:

Ik heb m maandag al voor een keus gezet, maar omdat hij niet alles in het gezicht durft te zeggen heb ik m een paar dagen gegeven.

Hij heeft het gisteravond uitgemaakt, omdat hij het niet eerlijk vond voor me. Hij zei dat ie rust nodig heeft, maar dat ie nog wel heel veel om me geeft.
We zien verder wel hoe het gaat lopen