Ik zal beginnen bij het begin. Ik en mijn vriend zijn sinds gisteren al 3 jaar en 4 maand samen. Zaterdag waren we naar een fuif gegaan met een paar vrienden.
Hij moest om de 20 minuten naar het toilet en bleef altijd 30-40 minuten weg. Ik maakte mij altijd ongerust dan want ik vond hem nooit in die drukte.
Hij was altijd bij vrienden en bleef maar drinken.
Toen we thuis kwamen ging hij op een matras apart liggen en ik vroeg of het bij mij niet meer goed genoeg was.
Hij zei dat hij de waarheid wou vertellen, ik dacht dus dat hij mij bedrogen had ofzo.
De waarheid is dat hij een klein beetje (of een beetje veel, ik weet het in iedere geval niet) gevoelens heeft gekregen voor een meisje uit mijn klas, die daar ook was. Hij had haar voordien al 2-3 keer gezien.
Ik begon natuurlijk hard te wenen. We hebben die nacht apart geslapen en in de ochtend vroeg ik hem nog eens of het waar was (om zeker te zijn…).
En het blijkt waar te zijn.
Vandaag zat ik er helemaal door omdat ik had gezien dat hij gereageerd had op een status op facebook bij haar. Opzich niet erg, maar wel als je weet dat ik gekwetst ben en dat dus niet wou zien. Hij zoekt, in mijn ogen, contact met haar.
Ik ben dus helemaal uitgevlogen en hij zegt dat het zijn fout is.
Daarna volgde er 3 keer de zin “ik weet het niet meer”.
Ik zei dat ik hem niet kwijt wilde en daar wel bang voor ben.
En weer antwoordde hij “ik weet het niet meer”.
Ik weet niet hoe het nu verder moet, ik ga hem vanavond bellen want ik kan niet naar hem, ik zie hem morgen pas. Maar ik wil dat het al een beetje uitgeklaard is zodat ik kan slapen vannacht.
Wat kan ik verder nog doen? Ik wil echt niet dat het uit gaat voor dat voorval, ik kan er tenslotte niets aan doen en ik moet dus eigenlijk niet boeten.