Hij weet dat ik op hem ben

Tijdens kamp (school) tijdens het eten, kwam een vriendin ineens naar mij toe en zei tegen mij, Hij Weet Het. Ook al zei ze maar drie woorden ik wist meteen wat ze bedoelde. Daarna durfde ik hem niet eens meer aan te kijken, maar dankzij het advies van mijn vriendin is dat niet zo lang zo gebleven. Hij toonde soms ‘symptomen’ dat hij mij leuk vond, maar soms ook weer niet. Ik probeerde hem te vergeten, omdat ik dacht Laat Maar. Maar laatst kwam ik er toch achter dat ik hem nog steeds leuk vindt :smiling_face_with_three_hearts:. Ik weet dus niet of hij denkt dat ik hem nog steeds leuk vind. En Nu Weet Ik Al Helemaal Niet Meer Wat Ik Moet Doen!

Kunnen Jullie Mij Helpen?

Praat met hem? Vraag of hij een keertje iets leuks met je wilt doen?

Je Hoeft Niet Elk Woord Met Een Hoofdletter Te Beginnen.

En OT: Vertel het hem…? :’)

ik zou beginnen door niet elk woord met een hoofdletter te beginnen. En verder gewoon eerlijk zijn en samen kijken of het wat wordt?

Ik zou het hem gewoon vertellen.

Ik zou het hem zelf nog eens vertellen.

Dat was ff om het duidelijk te maken

Bedankt alvast voor jullie reacties, maar gwn een keer tegen hem praten of een keertje afspreken, is miss een beetje moeilijk (nou ja, bij mij dan). We zijn nog niet echt vrienden. We doen wel aardig tegen elkaar maar we zijn gwn nog niet echt vrienden. En ik stap nou niet echt heel erg snel zelf op iemand af

Zonder hoofdletters was het ook duidelijk :wink:

Eeeehm het is toch niet zooo erg als hij het weet? Vraag hem wat hij voor jou voelt, dan weet je genoeg.

Hij weet het nu toch al, dus zeg het nogmaals tegen hem. Dan kun je vragen of jullie misschien een keer iets leuks kunnen gaan doen samen?