Hij was de enige uit mijn klas waarmee ik praatte en zelfs dat doen we niet meer

Kort samengevat:
Ik vind een jongen erg leuk. Ik ken hem al een jaar en zit dit jaar weer bij hem in de klas. Ook hebben we ons kluisje naast elkaar(yeaaahj) en zitten we in hetzelfde groepje bij vakken als Nederlands, muziek en bv. Ik praatte eerst heel veel met hem en we flirten ook wel, maar nu is het ineens over. En waarom? Geen idee. Maar ik wil het hem niet vragen. Laatst (ahum, vandaag) had ik mezelf zover om hem wat te vragen en toen Negeerde hij me. Hij flirt ook wel veel met een ander meisje de laatste tijd…Hij was de enige uit mijn klas waarmee ik praatte en dat doen we nu dus ook niet meer…Nou ja ik ben een beetje vaag maar als iemand me wil helpen zou dat erg fijn zijn;) dus tips, do’s en don’t’s gevraagd voor als je verlegen bent, een jongen eerst flirtte en nu niet en je hem niks durft te vragen uit angst dat hij nooit meer wat tegenme zou zeggen.
Als je trouwens denkt; dit komt me bekend voor, ik blog er ook over. :wink:

^ Hier moest ik wel om lachen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

OT: In het verleden was ik ook een verlegen meisje, vooral bij jongens. Wat mij hielp is dat je moeilijke punten gewoon moet doorzetten. Daarmee bedoel ik: gewoon doen. In iedergeval had dat mij geholpen en ben ik van mijn verlegenheid af. Denk vooral niet wat anderen van je vinden of denken, dat maakt het alleen lastiger.

Verlegen of niet, je ogen zijn je geheime wapen! Als je weet dat hij kijkt, kijk hem kort in de ogen aan en kijk dan langzaam weer weg. Niet nogmaals kijken dan leg je het er te dik op, maar wacht, hij wordt nieuwsgierig en gaat jou aandacht willen en komt vanzelf naar je toe. Niet jaloers of geirriteerd raken als hij naar een ander kijkt, mannen houden niet van jaloezie

mag ik misschien vragen hoe oud jullie zijn?
ik krijg een beetje het idee dat jij een beetje te hard van stapel loopt. als hij de enige is met wie je eerst praatte is het dan niet zo dat hij jou aardig vond maar er verder niets mee bedoelde? ik weet niet hoe de situatie is maar soms krijgen mensen met wie ze meer contact hebben hoop terwijl het voor de ander een gewone vriendschap is. wat ik bedoel is, niet iedere jongen die tegen je praat flirt met je of wil gelijk met je het bed induiken. Mijn beste vriend en ik ‘flirten’ ook wel eens met elkaar dat mensen om ons heen vragen of we nou eindelijk al eens iets hebben. Maar die relatie gaat nooit verder komen dan gewoon hele goede vrienden

Verder ben ik ook best wel verlegen maar niet extreem, maar je kunt hem wat hints geven van zullen we na school nog even naar het Nederlands project kijken of we het nog wat verder uit kunnen werken, met z’n tweetjes, met een goede (nederlandse) film erbij en een grote bak popcorn :slightly_smiling_face:

okee nu ik het nog een keer overlees, komt het best negatief en arrogant over, zo is het niet bedoeld. Ik wil alleen maar aangeven dat je misschien even verder moet kijken dan alleen die paar flirts.

zelf ben ik nooit verlegen geweest. Mijn vriendje deed (toen hij mijn vriendje nog niet was) ook altijd met mijn flirten. Toen stopte hij er mee en deed hij het bij een ander meisje maar hij was nog wel verliefd op mij… Bij mij betekende het niks maar ik weet niet of het zo is bij jou