Hij vond mijn zus leuk...

Hoiii!

Ik ben verliefd op een jongen die bijna wat met mijn zus heeft gehad, nu ga ik binnenkort met hem naar de film en we praten veel met elkaar. Hij zegt dat hij niks meer voor mijn zus voelt… Ik weet niet of dat echt zo is. Ik wil graag wat met hem, maar als hij nog oog voor mn zus heeft…

Wat zal ik doen??

Ik denk dat je niet veel meer kunt doen dan hem geloven. Je kan eventueel nog een keer praten over je zus en zeggen hoe je je voelt over het feit dat hij eerst je zus leuk vond, misschien kan hij je dan wat meer geruststellen. Veel meer kun je niet doen denk ik.

Ik zou het hier wel even met je zus over hebben. Natuurlijk moet je je niet in de weg laten staan als je verliefd bent, maar ik kan het me voorstellen dat het voor je zus lastig kan zijn als jij straks opeens met m aankomt.

& Als ie zegt dat ie niks meer voor je zus voelt, zit niks anders op dan gewoon te geloven denk ik. Hij gaat in ieder geval met jóu naar de film en niet met haar, toch? :slightly_smiling_face:

hahahaha dit doet me enorm denken aan pretty little liars met spencer en melissa en wren & ian !!!

maargoed, 2 vriendinnen en ik zelf vinden het een no-go
best sneu voor je zus toch als t wat wordt???

Heb het er met je zus over + met hem, als ze het er beiden mee eens zijn zie ik geen groot probleem? T is niet zo handig nee, maar niks is perfect met relaties, t valt te proberen.

ik zou het echt totaal niet waarderen als mijn kleine zusje (inmiddels 18) met iemand zou gaan waar ik eerst iets mee heb gehad en vooral dingen (!) mee heb gedaan. Misschien maakt mij dat dan egoïstisch dat ik zoiets totaal niet zou goedkeuren, maar het lijkt me echt verschrikkelijk. Zoveel jongens in de wereld en dan precies een oude vlam van mij, zou ik denken. En het idee staat me al helemaal tegen dat ik dan persoonlijke dingen met diegene heb gedeeld en hij vervolgens met mijn eigen zusje is. Het is al gênant genoeg als je een oude scharrel/vlam/ex tegenkomt want er ia altijd een reden waarom iets overgaat. En dan zou mijn zusje met hem gaan? Nee echt niet, bah… (no offence, ik gruwel van het idee als oudste zus)

Ik zou dat ook niet echt leuk vinden.
Zou me zwaar gekwetst voelen, ookal voel ik niks voor diegene meer.

Het hangt er echt heel erg van af hoe hij nu met jouw zus om gaat.
Zelf had ik een paar jaar geleden een friends with benefits. Wij zijn daar mee gestopt en gewoon goede vrienden gebleven. Uiteindelijk ontmoette hij mijn nichtje en ze vinden elkaar heel erg leuk. Dus er is ook al wat tussen die twee gebeurt. Ik heb er totaal geen moeite mee, want ik voelde niks voor hem.
Dus als jouw zus iets heeft van ah joh ik voelde niks voor hem of ik voel niks meer voor hem dan is het prima toch.
Gewoon even met je zus over hebben.

Maar je zegt toch dat hij en je zus bijna iets hadden? Is er een reden dat het niets werd, was een van de twee bijvoorbeeld toch niet verliefd? Dit kan wellicht de zaak veranderen.

Ho ho, ze hadden niks met elkaar toch? Dat vind ik wat anders dan als ze echt een relatie hadden.
Als het gewoon wat whatsappen was en toen werd het uiteindelijk niks, dan is het in het begin een beetje gek misschien maar so be it. Maar als ze inderdaad echt dingen met elkaar hebben gedaan, dan zou ik het inderdaad wel echt een no go vinden.

o ja ik vat het op alsof ze iets met elkaar hadden, maar wat uiteindelijk niet officieel werd. Maar het kan idd ook anders worden opgevat.

pas wel op hoor, want je zus is veel belangrijker

Begin daar niet aan meid? Genoeg jongens op de wereld die je leuker zult vinden

Ik vind het lelijk van die jongen hoor miss ziet hij gewoon je zus als hij naar jou kijkt denk je daar niet aan…