hai, ik ben nu 2x verder gegaan met de broer van mijn bff. alleen nu vind ik de broer van mijn bff super lief en knap. hij had me gisteren avond nog naar huis gebracht en toenet stuurde hij mij een sms dat hij dit nooit meer kan doen vanwege zijn zusje ik ga nu echt kapot van binnen heeft iemand tips om dit te verminderen x
En waarom kan hij niks meer doen vanwege zijn zusje? Heeft hij trouwens ook wat meer te bieden dan alleen lief en knap zijn?
waarom kan hij niets meer doen vanwege zijn zusje. en hoe ben je 2x verder gegaan
Waarom kan hij niks meer doen vanwege zijn zusje?
Als ik jou was zou ik eens goed met hem erover praten.
Vind je bff het erg als jullie een relatie zouden krijgen?
Je zou er eens met je bff over kunnen praten en kijken hoe zij er tegenover staat. Als zij er verder geen problemen mee heeft zou ik dat ook aan hem duidelijk maken.
Hij gebruikt je en als het uitkomt verpest het iedereens “relatie” aangezien ik denk niet dat het bevorderend is voor je vriendschap als je broer wordt gepijpt door je bff.
Hoe weet je dat hij haar gebruikt? En dat laatste wat je zegt is echt onzin ik ken ook mensen die een relatie hebben met de broer van hun bff.
Beetje raar dat hij ermee wil stoppen vanwege zijn zus? Volgens mij is er meer aan de hand…
"hai, ik ben nu 2x verder gegaan met de broer van mijn bff. "
Dit denk ik ook :’).
Eerlijk gezegd denk ik dat het een beetje een smoes is, want als hij je écht leuk had gevonden had hij zich niet tegen laten houden door zijn zusje…
En tips, tja. Zoiets doet altijd pijn en heeft tijd nodig, maar zoek afleiding, ga leuke dingen doen met vriendinnen, probeer hem uit je hoofd te zetten.