Hij vindt mijn lichaam niet aantrekkelijk

Hallo,

Nadat ik vandaag seks hebt gehad met mijn vriendje merkte ik vandaag dat hij altijd erg weinig aandacht aan mijn lichaam geeft en gelijk (om het subtiel te houden) de liefde bedrijven. Vroeger zag ik er veel strakker uit en de seks was erg goed, maar tegenwoordig is het erg eentonig geworden omdat hij mijn lichaam niet meer aanraakt. Ik vroeg vandaag wat er mis was en merkte al gauw dat het probleem mijn lichaam was. Om eerlijk te zijn vind ik mezelf niet heel erg uitzien, want ik heb ergere gezien maar hij is iemand die van wat dunnere meisjes houdt.

Wat moet ik doen om hem een gevoel te geven dat hij het moet accepteren, want nu is het niet erg (ik kan altijd nog afvallen) maar wie zegt dat ik voor altijd dun zal blijven? Ik kan niet altijd strak in vel zitten natuurlijk. :slightly_smiling_face:

Heb je het er met hem over gehad?

Het is opzich een vrij bekend fenomeen bij vrouwen.
Mooi meisje krijgt vriendje, loopt goed, zij vertrouwt erop dat hij bij haar blijft en ze gaat zichzelf een beetje verwaarlozen. Vervolgens dumpt vriendje haar, ze werkt weer aan zichzelf en wordt weer een mooi meisje. Krijgt vervolgens weer een vriendje etc.

Ik zou allereerst is even een goed gesprek met hem houden want misschien vind ie gewoon dat het een beetje saai is geworden en kan je met wat leuke lingerie het alweer ‘goed maken’… Voordat je nou hele dieetplannen gaat opstellen haha!

ik vind dat je vriendje zich gewoon aanstelt! hoe houdt toch van je, zelfs als je even niet zo strak bent… ik vind het belachelijk dat hij je lichaam niet accepteert

Ik denk eigenlijk niet dat je daar veel aan kan doen?
Maar misschien juist zijn lichaam meer aandacht geven, dan merkt hij dat dat prettig is.

Hmm vervelend.
Ik weet niet wat je kan doen. Als ik een relatie zou hebben zou ik nog wel moeite doen om er leuk en goed uit te zien(ik zeg niet dat jij dat niet doet, want ik ken je niet). Veel meisjes ‘verslonzen’ omdat ze de jongen toch al hebben.

Voordat ik iets heb gelezen, scroll ik naar beneden en typ ik. HIJ IS JE NIET WAARD.

Wat een klootzak

Maar weet je zeker dat het door je lichaam komt?
Of is er geen andere oorzaak?

True. Ik merk dat zelf bij de vriendin van m’n broer.
In het begin kwam ze áltijd met make-up op, haren gestijld etc.
En nu, na 2 jaar (?) doet ze steeds minder moeite. Geen make-up, haren in ‘‘normale’’ staat…

Ik snap de reacties hier niet zo goed, hij accepteert je lichaam toch wel gewoon, het is niet dat hij zegt “je moet afvallen anders wil ik niks meer met je”. Als hij haar lichaam gewoon niet aantrekkelijk vind kan hij daar ook niet zo veel aan doen toch?

+ zoek iemand die van je houdt om wie je bént!!

(& nu ga ik alle berichten lezen haha)

Nee inderdaad. En het kon ook omgekeerd zijn. *denkt aan een aflevering van de Simpsons*

Ik heb 3 jaar met hem en heb mij helaas ook verwaarloosd. Het doet mij echt pijn omdat ik telkens opmerk dat er geen genoeg fysieke contact is tijdens de seks. Ik raak hem overal aan, want ik vind zijn lichaam aantrekkelijk maar hij weer niet…

omhoog :frowning_face:

als hij echt van je houdt dan accepteert die je ook hoe je bent.
Ik zou echt niet gaan afvallen omdat hij dat mooi vindt, als jij jezelf gewoon prima vindt waarom zou je je dan veranderen? ik zou er maar 's goed over praten met 'm :slightly_smiling_face:

Maar ga dan weer aandacht aan jezelf besteden? Voel je jezelf dan niet mooier en beter als je weet dat je er goed uitziet? Doe het voor jezelf, voor hem of voor jullie seksleven.

Dat klopt. Ik moet vooral afvallen :frowning_face: