Hij vindt mijn kleding niet mooi -.-

Je vriendje moet niet zeuren zeg dat hij er ook niet altijd perfect bijloopt en de winkels dat jij zei koop ik ook altijd mijn kleren en daar zijn hele leuke kle

[quote author=Heartbroken link=topic=263916.msg271917350#msg271917350 date=1361464742]
Wat een lul. Mes pakken, snijbeweging en z’n ballen zijn weg. Serieus, hij zeurt als een wijf en jij moet met die kleding rondlopen, niet hij, dus hij moet z’n smoel maar houden.

Hiervoor hebben we het bam ballen weg topic :slightly_smiling_face:

Hij neemt je maar zoals je bent hoor. En als hij het niet mooi vindt, jammer dan! Echt waar meid, ik vind het gewoon respectloos. Als ik het was zou ik hem dumpen omdat hij me er alleen maar een rot gevoel door zou geven. Je moet lekker aantrekken wat je zelf wilt en als hij je alleen maar probeert te veranderen maak hem dan maar is duidelijk dat je dat niet voor hem gaat doen.

Super lullig! Een jongen zou zijn vriendin mooi moeten laten voelen en niet zo afkraken! Gewoon vragen waarom hij ze niet mooi vindt en als hij er geen goeie reden voor kan geven, pech!! Lekker je eigen gang gaan. Tenslotte moet jij die kleren dragen en niet hij

Gewoon blijven dragen wat je leuk vindt!

Dit dus. En Bershka heeft juist super leuke kleren als je het aan mij vraagt. Kan je misschien foto plaatsen of beschrijving geven van je kleren? Ik ben nu best wel benieuwd wat hij er dan niet mooi aan vindt.

Zolang je er gewoon verzorgd bijloopt vind ik dat hij niet mag zeuren. Hij is toch verliefd op je geworden met deze kleding?

Ik vraag me af hoe hij erbij loopt dan.
Je hebt waarschijnlijk een hele leuke kledingstijl, ik shop onder andere ook in de Vero Moda, Bershka, H&M,… net als elk ander meisje. Dus ik snap niet goed waarom je vriendje zo zit te zeuren, dan hebben de meeste meiden dus een lelijke kledingstijl volgens hem. :’’) Slaat nergens op, jij mag toch lekker zelf bepalen wat je draagt? Wat een zak zeg!

Mijn vriend vindt ook niet al mijn kleding even leuk, maar hij zegt dat gewoon eerlijk van: ‘dit truitje vind ik iets minder leuk’. Maar jouw vriend zegt het wel erg bot en onaardig.

Ik zou me er niks van aantrekken. Je koopt gewoon kleren bij normale winkels, waar zoveel meisjes hun kleren kopen. Gewoon blijven dragen wat je zelf wil :slightly_smiling_face:

lekker vriend heb jij! Als ie je echt zo leuk vindt, dan had ie gewoon geaccepteerd dat dit jouw stijl is. Als hij even na zou denken zou hij weten dat 90% van alle meisjes daar kleding koopt en dat de rest van de wereld die kleding ook mooi vindt zeg maar, en dat HIJ dus een uitzonderlijke mening heeft.
Hij moet maar accepteren want dit ben jij, jouw smaak en jouw stijl. Hij is toch verliefd op je?

Alsof jij elk kledingstuk van hem helemaal het einde vindt? Ik vind dat hij niet zo moet zeuren, en jou zeker niet moet gaan afkraken, zeker niet wanneer hij weet dat jij al onzeker bent. Het is erg lullig wat hij doet, hij toont geen respect voor jouw smaak en waar jij je lekker in voelt. Als hij zo graag wil dat jij je anders kleedt, en wat hij wel leuk vindt te duur voor jou is, koopt hij het toch lekker? Ik denk dat hij er dan erg snel vanaf ziet, maar in eerste instantie hoort hij jou niet eens te willen veranderen. Hij moet verliefd zijn op wie jij bent en niet op wat jij aantrekt, als het maar verzorgd is lijkt me het geen probleem.

Wat naar zeg. Ik zou inderdaad zeggen dat hij dan kleding voor je moet kopen, en anders heeft ie pech!
Ik zou niet weten wat ik zou doen in deze situatie! Ik zou me echt naar voelen. Vooral omdat hij ook zulke kutopmerkingen erover maakt.

Kun je niet eens je stijl beschrijven dan hebben we een beetje een idee van wat dat is
En voor de rest je vriendje moet juist aanvaarden wat jij draagt, als hij dat al niet kan vraag ik mij af of het wel echte liefde is
laat je niet doen !!

Misschien is hij gewoon jaloers. Dat hij je er eigenlijk supersexy uit vind zien, en wanhopig is dat je aandacht van andere jongens krijgt? :’)

Haha waarschijnlijk is het zo’n joch dat een hekel heeft aan sleehakken, peter pan collars en andere fashion whatnot’s.
Mijn broer vindt het ook vreselijk als zijn vriendin bloemenprints draagt, want ‘dat is wat oma’s dragen’.

Ik snap dit gewoon echt niet. Wat iemand draagt telt toch ook mee in of je diegene aantrekkelijk vindt? Of ben ik nou gek?
Ik zou me er niks van aantrekken, gewoon zo van: ‘Ik vind het mooi, ik loop erin, jammer voor jou.’ Je moet je niet laten dwingen om in kleren te lopen die jij niet mooi vindt, alleen zodat hij naast je wil lopen.

Dat is wel heel lullig dat hij dat zo zegt. Mijn vriend vind soms iets van mij ook niet zo leuk, maar dan zegt hij dat gewoon en dat maakt hem verder ook niets uit. Je koopt het bij die winkels, dus dat is niet overdreven apart of zo, dus daar kan hij eigenlijk vrij weinig over zeggen. Als hij zegt wát hij er niet leuk aan vind, dan weet je tenminste wat hij bedoeld…