Hij vindt mijn kleding niet mooi -.-

Oke, misschien klinkt dit echt ontzettend stom, maar mijn vriend en ik hebben dus constant irritaties omdat hij mijn kleding niet mooi vind. Ik koop mijn kleding vooral bij H&M, vero moda, only, pieces, river island, bershka. Ik vind die kleren echt heel leuk maar hij zeurt steeds dat ehet lelijk is en maakt me compleet belachelijk. Hij zegt dingen als ‘koop normale kleren.’ of ‘ik ga zo niet naast je lopen hoor.’ of ‘wat heb je nu weer aan?’ ik vind dit erg rot omdat ik al erg onzeker ben over mijn uiterlijk. Ergens heb ik iets van ‘whatever. Ik luister er niet naar’ maar ik wil dat hij me ook mooi vindt. En als ik voorstel dat hij iets uitzoekt zijn het zo’n basic kleren of kleren van €50+ en dat heb ik er niet voorover.
Ik irriteer me hier heel erg aan en dit klinkt misschien wat wanhopig, alsof ik me aan moet gaan passen voor hem. Ik weet het niet. Hmf.

Als jij je kleren bij die winkels koopt neem ik aan dat het geen clownsoutfit is. Is het misschien een beetje -te- bloot?

Wow wat gemeen :confused: Ik vind dat je het tegen hem moet zeggen hoe kwetsend het is wat ie doet.

Je moet je zeker niet aanpassen aan hem, en dat had ik hem allang verteld als ik jou was.

wat een l… Ik zou zeggen hoe je je voelt. als hij daar maling aan heeft heeft hij pech jij hebt het aan niet hij. en als hij het niet mooi vind en als hij niet met jou zo over straat wilt dan dump je hem. dan is hij het gewoon niet waard. Mijn vriend zegt ook wel is dat ik iets heb wat ik niet mooi vind maar als jouw vriend dat bij alles op die manier zegt is het echt een l…

oh, wat een eikel.
Je moet je nooit aanpassen omdat iemand anders dat wilt, het is zijn probleem en als hij daar moeite mee heeft moet hij zich aanpassen, niet jij.

de winkels waar jij je kleren koopt zijn allemaal harstikke leuk!

Ik zou tegen hem zeggen dat je het niet leuk vind als hij zo doet, dat het je kwetst.

misschien kan je een keer samen gaan shoppen. en dan vraag je wat hij dan leuk voor je vind.
en als hij dan van die basic- saaie of lelijke dingen pakt, tja dan heeft hij gewoon geen smaak. :wink:

Wat vind hij er niet leuk aan dan? Heb je dat al eens gevraagd?

Grootste deel van mijn kleren komt ook van die winkels, dus het ligt in ieder geval niet aan jou. Misschien heeft hij zelf een heel uitgesproken stijl ofzo? Ik zou hem iig duidelijk maken dat je het niet leuk vindt als hij dit (zo) tegen je zegt!

pech voor hem.

Wat superlullig van hem om dat zo tegen jou te zeggen! Ik zou me ook behoorlijk rot voelen als mijn vriend dat tegen mij zou zeggen. Als ik jou was zou ik hem vertellen dat hij je maar moet accepteren want kleren zijn echt niet de hoofdzaak in een relatie. Als jij je er lekker in voelt, gewoon lekker blijven dragen! Het gaat erom dat jij je lekker & mooi voelt.

Jij bepaalt toch zeker zelf wel wat je aan doet ?
Het gaat erom dat je het zelf mooi vind.
Vraag inderdaad is een keer aan hem WAT hij er niet mooi aan vind.
X

Misschien moet je zijn kleding is gaan afkraken, dat vindt ie vast ook niet leuk.

jij bepaalt nog zelf wel wat je aan trekt…

Wat lullig van hem, ik had dat niet gepikt.
Eventueel kun je een keer met hem gaan winkelen en dan kun je kijken wat hij mooi vindt, maar ik zou me er verder niet veel van aan trekken. Het is niet aan hem om te bepalen wat jij draagt.

jezus wat lullig… gewoon dragen wat je zelf leuk vind hoor!
Mijn vriend die vind ook niet alles leuk wat ik draag (die snapt niks van mode haha) maar hij accepteert het wel gewoon, net als dat ik een hele andere muzieksmaak heb dan hem :’)

Als ie jou niet kan accepteren zoals je bent dan ditchen die handel!

Dit, + ik vind het echt niet kunnen dat jouw vriend dat tegen je zegt. Als een jongen zo tegen mij zou doen zou ik al weg geweest zijn hoor…

Zeg maar tegen hem dat als hij je kleren alleen leuk vindt als ze zo vreselijk duur zijn dat je die alleen gaat dragen als hij ze betaalt (ik weet vrij zeker dat hij dat niet zal doen) en dat hij anders z’n bek moet houden over je kleren of op kan rotten.

Een jongen moet je leuk vinden om wie je bent en niet om wat je draagt. Als jouw kleren er gewoon netjes en verzorgd uit zien (dus geen gaten en niet verwassen) heeft ie niets te klagen over je kleren. Als je in lompen rond zou lopen dan zou ik het me nog kunnen voorstellen, maar dit is gewoon gezeik.

zeg gewoon: boeie ik draag wat ik wil, jammer dan.

en anders; alsof jij er zo leuk uitziet elke dag, dus beter hou je je mond gewoon want k draag wat ik wil.