hij vindt mij ook leuk, maar heeft al een vriendin...

Ik zit met best wel een probleem. Gisteren heb ik een jongen leren kennen die ik toch wel heel leuk vond en we waren gewoon heel leuk aan het flirten en lachen met elkaar enzo. Maar hij was ook gewoon heel geïnteresseerd in mij en vroeg vanalles. Ik heb hem ook verteld over een jongen waar ik pas verliefd op geweest was en eigenlijk bijna iets mee had, maar die uiteindelijk helemaal niet te vertrouwen bleek te zijn, en een heel grote player was. En toen was hij echt heel lief en zei: ‘laat die jongen toch gewoon vallen, jij kan toch iedereen krijgen die je wilt. Als ik geen vriendin had, dan zou ik het wel weten, want ik vind je natuurlijk heel mooi en eigenlijk ook wel heel leuk.’ Maar zijn virenden mochten dat dus niet horen want hij had dus al een vriendin. Maar toen we alleen waren en we stonden echt zo heel dicht bij elkaar, zei hij: ‘ik wil je zo graag zoenen, één keer’ en ik weet dat het fout is, maar we hebben toen toch gezoend, en ik voelde dat hij het helemaal geweldig vond en ik ook, maar toen stopte hij dus en zei dat hij zijn vriendin in al die jaren maar één keer had bedrogen en daar een week voor had moeten huilen. Toen voelde ik mij schuldig en zei sorry en dat het me speet enzo, en toen zei hij: het is niet erg, mijn vriendin en ik maken het binnen 3 maanden toch sowieso uit omdat ze een jaar op uitwisseling gaat, en ik vind jou echt heel leuk.’ en toen vroeg hij mijn nummer en zegt hij dus dat hij binnen 3 maanden mij gaat bellen en met mij wil afspreken. En toen wou hij dus nog met mij babbelen, en ik kan het echt zo goed met hem vinden, het voelde gewoon zo goed terwijl het eigenlijk toch wel fout is! En toen hij wegging gaf hij mij voor de ogen van zijn vrienden nog een kus op mijn mond en ik zag ook dat hij toch tegen zijn vrienden over mij aan het vertellen was.
Nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen: aan de ene kant voel ik me slecht omdat ik met iemand anders haar vriendje heb gekust, en aan de andere kant hoop ik echt dat het nog veel sneller gaat uitgaan en wil ik gewoon nu terug contact met hem, niet pas na 3 maanden, ik ben echt bang dat hij me dan toch vergeten is. Daarom wou ik dus raad aan jullie vragen. Wat zou ik doen? hem een berichtje op facebook sturen? toch wachten om te zien of hij mij na die 3 maanden contacteert? want dat vind ik echt nog lang duren…

Ik zou persoonlijk niet zo lang op iemand gaan wachten.
Als hij jou écht leuk vindt (en leuker dan zijn eigen vriendin), kan hij het net zo goed nu al uitmaken. Wel zo eerlijk voor die vriendin ook, trouwens.

Als hij je zo geweldig vindt moet hij het uitmaken met zijn vriendin. Maar ik vind dat hij dat sowieso moet.

Je kent hem vanaf gisteren en vindt hem nu al heeeel leuk? En sowieso: kappen, want hij heeft een vriendin.

Ik denk dat ik hem toch nog een berichtje op facebook ga sturen om mij te verontschuldigen, en gewoon eens zien wat hij erop terugstuurt, goed idee?

Nee. Gewoon niets laten horen.

Toen je zei dat je hem gisteren had ontmoet, ben ik gestopt met lezen.
Waar gaat dit over :’)?
Laat hem met rust. Ik heb medelijden met zijn vriendin

Als hij jou écht wil had ik het DIRECT uitgemaakt met zijn vriendin… ik vind het nu zo over komen van… ik heb nog 3 maanden een vriendin, dan gaat zij weg en dan heb ik weer een ‘nieuwe’ nodig. Hoe goed de klik ook was en hij vind je waarschijnlijk wel leuk maar toch, niet genoeg als hij niet direct actie onderneemt zeg maar meer…

althans, zo zie ik het…

Ik vind dat het een beetje overkomt dat hij jou ‘‘achter de hand houd’’ voor als het uit gaat met zn vriendin, dat hij dan over kan stappen op jou, als 2e keus dus, zodat hij niet zonder vriendin komt te zitten…

Wat ben jij een kutkind :’’). Geen contact meer natuurlijk. Beetje lullig, vind je ook niet? Wat als het nou andersom was.

Ja, daar heb ik ook al een gedacht en misschien heb je wel gelijk ja…

Doe niet zo zielig, je kent mij niet, hoe weet je dan dat ik een ‘kutkind’ ben?

Omdat je zoent met een jongen die een vriendin heeft. Je WIST het. Dan zoen je toch gewoon niet met 'm? Dat is gewoon belachelijk.

dafuq is dit voor een verhaal? :’’)

ik ga dus nooit meer op uitwisseling :slightly_smiling_face:

Ik ben het wel eens met ICExCOLD, alleen dat kutkind is misschien wel een beetje hard. :’) Hij is blijkbaar toch niet te vertrouwen, dus vergeet hem. Bovendien ken je hem pas 1 dag, dus dat zal niet heel moeilijk worden.

Ach, als ik die vriendin was dan zou ik haar wel voor iets ergers vervloeken dan ‘kutkind.’ Maar dit ook ja.

Als hij zo makkelijk vreemdgaat bij ze vriendin van nu, dan waarom zou hij niet vreemdgaan als hij in een relatie met jou zou zitten…

Ik vind m een beetje een eikel.
Afblazen.

je bent nu een optie… wees geen optie