Hij vindt mij leuk.

Ik heb een probleem, ik ken sinds 2/3 jaar een jongen via internet (welke site doet het niet toe). Ik heb sinds die 3 jaar al minstens 20 keer afgesproken met hem. Nu was hij gisteren bij mij thuis en vertelde hij me dat hij al een tijdje gevoelens voor me heeft. Ik vind hem zeker leuk, maar de afstand ligt me een beetje tegen en het leeftijdsverschil. Hij woont in Amsterdam, ik in Gelderland (Arnhem), ik ben 14 en hij is 17. Elke keer als ik hem zie voel ik zo’n vreugdestroom door me heen. Gisteren ben ik met hem naar de bioscoop geweest en hebben we een soort van gezoend. Ik weet niet wat ik moet doen, ik vind hem héél leuk maar ik wil onze vriendschap niet verpesten.
Dit kan misschien heel kinderachtig overkomen, maar het word wel mijn eerste vriendje dus ik heb er nog geen ervaring mee. :thinking: Hebben jullie raad? Dankje schatjes!

Je kunt je eigen gevoelens niet onderdrukken, als je echt van hem houdt.
En als je hem ook echt heel leuk vind, maakt leeftijd en afstand niet uit. Maar dan is het als nog niet iets om zomaar te doen, goed overna denken!

Ik ben het eens met Loes hierboven

Bedankt! In principe moet dat niet heel veel uit maken inderdaad, maar toch zou het wat fijner zijn dat hij rond mijn leeftijd is zodat we qua gedachtes op hetzelfde niveau zitten. Ik denk er nog even heel goed over na, want ik ga morgen weer naar hem toe. :relieved:

Dubbelpost.

als jij eenmaal 20 bent dan is hij 23, dan is het verschil niet zo groot. Ik vind het leeftijdsverschil eerlijk gezegd echt meevallen hoor meis

Ik ben het met Loeeees eens.
maar je zou ook tegen hem kunnen zeggen, ik vind je heel leuk, maar ben op dit moment nog liever gewoon vrienden, want 14 en 17 is iets anders als straks 17 en 21. Dus als we iets ouder zijn, en reizen dan ook gemakkelijker is (door studentenOV) zou ik het wel willen proberen.
Overigens als jij dr nu al aan toe bent, zou ik het gewoon doen :stuck_out_tongue:

Haha nog een kleine 1.5 jaar wachten, maar dat is het probleem niet. Mijn ouders zijn helemaal weg van hem en hun gaan heel graag om met zijn ouders. Hun zien elkaar sowieso bijna elk weekend, en dan kan ik lekker mee!

oh meis dan zou ik er gewoon voor gaan hoor!

Haha, ik post later nog wel of het wat is geworden. Ik zie hem morgen weer. (Krijg nu al kriebels bij het idee, haha.)

spannend!!! :grinning:

soort van gezoend?

Ik heb hem net verteld dat ik hem echt leuk vind en er niemand tussen speelt. En guess what, we hebben wat nu. Kan echt niet wachten tot morgen om zijn blik te zien. :flushed:

Ah, gefeliciteerd :grinning: Veelveelveeel plezier!

oh wauwwwww hihihi :grinning: