De topic titel klinkt heel simpel., maar het ligt net iets ingewikkelder. Ik heb een jongen ontmoet via internet en we wouden toen allebei gewoon alleen vrienden zijn. Ik zie hem nu regelmatig en ik weet dat ik hem kan vertrouwen enzo.
Het probleem is nu dat hij mij wel leuk is gaan vinden, hij is super lief, staat altijd voor me klaar, doet bijna alles voor me en alles wat ik doe vindt hij goed. Hij heeft mij een jaar geleden verkering gevraagd, maar ik heb hem afgewezen omdat ik echt niks voor hem voel. Nu is hij nog steeds verliefd op mij en we zijn nog steeds goede vrienden, maar hij blijft verliefd op me wat hij ook probeert. Ik heb er eerst niet zo mee gezeten want ik dacht dat het wel over zou gaan en dat hij een meisje tegen zou komen die hem ook leuk vindt.
Dit is dus niet zo en ik realiseer me nu opeens dat ik de laatste tijd zo gemeen ben geweest. Hij pikt alles wat ik doe en ik doe nooit iets fout, etc volgens hem. Ik weet wel beter, want soms zeg ik iets verkeerds en dan heeft hij echt pijn, ook al zegt hij dat ik er niks aan kan doen. Hij zegt dat hij vrienden wil blijven, maar ik ben bang dat hij gewoon contact gaat verbreken.
Weet iemand wat ik moet doen? En is het arrogant om vriendschap te vragen, terwijl diegene zich waarschijnlijk beter voelt als ik helemaal uit zijn leven verdwijn? PLEASE HELP