Ik heb iemand ontmoet en ik Skype best vaak met hem maar hij vindt mij leuk en hij is rond de 23 jaar
En ik ben pas 13. Ik vindt dat ik zelf nog vrij jong ben (Dat is mijn mening niks verkeerds opvatten ofzo) maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat hij nogal intimiderend over komt dus eerlijk gezegd ben ik een beetje bang van hem. Omdat hij van vechtsporten houdt en MMA heeft gedaan (Hevig met mensen gooien enz en heel erg professioneel boxen) Dus ik ben beetje bang dat als ik hem afwijs dat hij mij komt opzoeken en ja… Heeft iemand tips?
Hij zegt ook altijd van die lieve dingen enz
Maar vaak zegt ie intimenderende dingen enz
Maar bedankt Voor de tip Incognito.
Dat je voor zo iets bang bent zegt naar mijn mening al genoeg, dat is geen goede jongen! Beter nu al afwijzen voordat het te ver gaat… Je wil hem niet, dat is toch duidelijk genoeg.
contact verbreken inderdaad… Als je nu al bang bent is dat geen goed begin, en 13 en 23 is ook echt een te groot verschil, in elk geval op jou leeftijd… Als jij nu 23 was en hij 33 dan had het wel gekund, maar jullie zitten zoiezo in een hele andere fase van je leven… Dat zou hij zeker moeten weten op zijn 23e… creep…
Oke bedankt voor je tip
Maar ik kan er niks aan doen dat ik bang van hem wordt hij… Hij komt zo intimenderend over en het geeft geen goed gevoel
Maar bedankt voor je tip
Helemaal mee eens. Je hebt je adres toch hopelijk niet gegeven?
Klopt ik ben ook minderjarig en hij meerderjarig enz
Zo snel mogelijk afkappen. Dit zijn geen contacten die je in stand wil houden. Een jongen van 23 heeft niks te zoeken bij een meisje van 13, en helemaal niet als je bang voor hem bent.
Je hebt toch niet je adres enzo gegeven? Leg hem gewoon rustig uit dat je het leeftijdsverschil te groot vind en jullie het contact beter kunnen verbreken. Als hij moeilijk gaat doen je ouders inschakelen.
Nee zo dom ben ik niet gelukkig, maar hij heeft bij de Roskov-Sovjets gewerkt een soort Russische hackers groep dus hij kan er zo achter komen
Weet je zeker dat dat waar is? Want dat zijn precies de soort dingen waarvan ik verwacht dat zo’n kerel ze verzint om jou bang te maken.
En anders zou hij wel heel dom zijn. Je weet wie hij is dus hij zou je niks kunnen maken zonder het grote risico te lopen aangegeven te worden :’’’)
Dat zegt hij he ik zeg niet dat het waar is maar die groep bestaat wel echt. Ik ga hem never nooit mijn adres geven.
Ja. Oke daar heb je gelijk in maar dat is niet het grootste deel van hem waar ik zo bang van ben.
Okee
Je zei het wel alsof het waar is.
Maar in ieder geval: niet alles geloven wat kerels die tien jaar ouder zijn en wat in je zien je wijs proberen te maken. Eigenlijk snap ik sowieso niet waarom je überhaupt met zo iemand zou skypen, wat wilde je daar precies mee bereiken? :’)
Ik wist eerst niet dat hij 23. Dat vertelde hij later pas. Maar ik verwijder hem om nare situaties te voorkomen
Is er kans dat je hem vaker gaat tegenkomen? Zo niet, gewoon contact verbreken. Hoeft niet subtiel, dat is hij zo te lezen ook niet.
Als je hem wel vaker tegen kan komen moet je het wat subtieler aanpakken. Als je denkt dat hij het niet goed gaat opvatten, zorg dan dat je bewijs hebt van eventuele bedreigingen die hij zou kunnen uiten. De kans dat hij daadwerkelijk iets zou gaan doen is natuurlijk superklein, maar altijd goed om wat achter de hand te hebben waarmee je naar de politie zou kunnen stappen. Dat zou redelijk af moeten schrikken.
Ik zal hem wel gwn verwijderen om nare situaties te voorkomen. Bedankt voor jullie Reacties
Oke ik zal het doen bedankt voor je reacties en tips