hij vindt mij leuk ik hem niet.

Hey,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Op vakantie had ik een hele gezellige vriendengroep, met Nederlandse jongens en meiden van alle leeftijden.
1 dag trok er een jongen met ons op, ik noem hem even a.
Na die dag vertrok a alweer naar huis.
We gingen zwemmen met de hele groep dus a ging ook mee, tijdens met zwemmen zat ie de hele tijd aan mijn benen en dit vond ik niet heel erg prettig, daarom pakte ik met mijn handen zijn handen zodat hij mijn benen los zou laten. En ja mijn benen liet ie los maar mijn handen niet, wanneer ik mijn hand los liet begon hij harder te knijpen in mijn hand. Hij maakte ook steeds tegen iedereen seksueel getinte opmerkingen.

Toen ik weer thuis was heeft hij mij via whatsapp verteld dat hij mij leuk vond. Ik vind/vond hem wel een leuke jongen maar gewoon voor vrienden, en niet meer. Dus ik zei tegen hem je bent wel een leuke jongen. Dit had ik beter niet kunnen zeggen want nu denk ie dat ik hem leuk vind…
Hij stuurt de hele tijd kusjes en hartjes en ik heb een keer een kus terug gestuurd en een hartje maar niet vaak… Dat had ik misschien ook beter niet kunnen doen.
Nu begint mij te zeggen dat hij wil afspreken en dat hij me zo mist… En we wonen 170 km uit elkaar… En hij wil naar mij toe komen met de trein, en dat zie ik ten eerste all niet zo zitten, dus heb ik hem gevraagd of hij het goed vond dat ik ook andere mensen uit onze vriendengroep mee vroegen en hij vond dit prima. Alleen nu heeft ie zichzelf uitgenodigd om bij mij te slapen… Dit zie ik dus helemaal niet zitten… Maar hij zegt anders slaap ik wel bij je broertje…hij wil volgende week al komen…

Wat kan ik tegen hem zeggen zonder hem te kwetsen? Ik wil wel gewoon vrienden blijven, maar op dit moment voel ik niets meer voor hem dan dat.

Ik zou het fijn vinden als jullie mij helpen.
Alvast bedankt!

Xxx

Gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je vrienden wilt zijn en niks meer.

Gewoon zeggen dat je vrienden wilt blijven en meer niet.

Beetje lullig dat je je eerst heel anders gedraagd en die hartjes ed terug stuurt. Waarom doe je dat uberhaupt?

Vind dat je een beetje raar bezig bent.

Hij stuurde mij de hele tijd hartjes en kusjes en ik deed er niet veel mee, maar als ik hey stuurde deed ik er een x achter maar dat doe ik eigenlijk bij iedereen en als ik weg ging stuurde ik ook een keer een hartje dat doe ik ook eigenlijk bij al mijn vrienden.
Ik weet dat ik het beter niet had kunnen doen.
En meestal als hij een hartje stuurt ofso probeer ik het af te kappen met een simpele vraag…

Kwetsen doe je hem sowieso maakt niet uit op welke manier je het doet. Maar je moet wel echt eerlijk tegen hem gaan zijn

Ik probeer ook steeds als hij wat zegt (bijv. Ik mis je ofso) het een beetje af te houden… Maar hij begrijpt het niet…

En toen hij wilde afspreken probeerde ik het ook af te houden hij begrijpt het alleen niet.

Heb zelf ook gemerkt dat jongens die ‘voorzichtige’ hints niet opmerken. Het beste is als nog om te zeggen sorry maar ik wil alleen vrienden zijn.

Bedankt mensen, ik denk dat ik het maar eerlijk moet zeggen.

En hij heeft tegen een gezamelijke vriend gezegd dat ik zijn scharrel ben… Maar hij wordt steeds serieuzer en ik ga daardoor korter af reageren.

En wat kan ik doen met dat afspreken en slapen?

Meer advies is altijd welkom :slightly_smiling_face:

Niet zo moeilijk toch? ‘Ik vond je een aardige jongen, maar meer niet. Afspreken en slapen lijkt me dus ook geen goed idee’. Klaar. Je moet het jezelf ook niet moeilijker maken dan het is.

Bedankt allemaal!

Ik ga het gewoon tegen hem zeggen.

Gewoon recht voor de raap zijn.

eerlijk zijn, is het beste. Aangeven dat je hem een leuke jongen vindt als een gewone vriend. Meer niet.

Gewoon duidelijk zeggen dat je dat afspreken niet ziet zitten, dat lijkt me de enige manier.

Wat lomp dat hij de hele tijd aan je zat terwijl je dat helemaal niet wou.

Dat ja. Doet mij me al afvragen of het wel uberhaupt zo’n aardige gast is maar goed.

Gewoon eerlijk zijn meid, anders kom je er nooit meer vanaf.

Niet erg aardig van je dat je er eerst helemaal in mee gaat, en hem nu afwijst. Maar goed.

Eerlijk zijn, en zeggen dat je hem niet leuk vindt. En ook gewoon eerlijk zeggen dat je het niet ziet zitten dat hij lang komt.

Ik vind het overigens maar een creepy gast…als hij de hele tijd aan je zit, en zichzelf uitnodigt om te blijven slapen.

Bedankt voor alle reacties.
Ik heb het eerlijk gezegd, en gelukkig zei die dat ie het niet erg vond.