Hij vindt me leuk, maar wil geen relatie..

Help, ik heb je mening nodig. Ik heb de laatste tijd n soort ingewikkelde aantrekkingskracht met jongen a. Ik leerde hem kennen op feestjes, voor ik hem echt kende, staarde hij me altijd nogal opvallend aan. We hadden later wel eens n gesprek op whats app gehad maar dat was er dan ook maar een. Toen hij me maanden later ng eeens appte begonnen we geregelder met elkaar de appen, hij vroeg me dan wel een (in een dronken bui) om af te spreken maar hier kwam dan niks van. Toen ik met uitgaan met hem had gezoend slonk het contact weer hij liet namelijk niks meer weten. Paar maanden gingen voorbij. We hadden sporadisch contact. Toen ik hem daarna weer tegen kwam ging ik bijna met een andere jongen, hoewel ik wel aan het twijfelen was over deze relatie. Jongen a kwam naar me toe en zei “ik ben niet goed in relaties maar we kunnen een relatie nemen” hij had gedronken. Ik gig hier dus nie op in. Vervolgens kuste hij met iemand anders. Toen et over was mt de andere jongen heb ik nog eens met A gekust vervolgens kregen we ruzie. Maakte het goed zoende een week later en zoende nog eens kregen een week later weer ruzie om
Vervolgens nog eens te zoenen. En je raad het al om vervolgens nog eens ruzie te krijgen, tijdens deze ruzie heb ik gezegd dat hij geen contact meer met me moest zoeken tijdens uitgaan, was trouwens al de 2de keer dat ik dit zei. Hij beloofde niet meer naar me toe te komen. Dit deed hij uiteindelijk toch. Maar zei dat hij me wel leuk vond maar geen relatie wilde. Hij appt me echt nooit, dus we praten ook nooit buiten uitgaan. Hij heeft me wel vaker gezgd tijdens uitgaan van “ooit krijen wij een relatie” maarja k snap er geen fuck meer van. A is 17 en nog nooit in een relatie gweest. Sorry voor dit hele verhaal maat moets het echt kwijt. Wat te doen?

volgens mij wil totaal geen relatie,dat zal ook niet gebeuren het lijkt mij geen type die een relatie neemt.

Sorry ik ga je verhaal niet lezen heb 1 woord voor hem SUKKEL
en 1 zin voor jou JE VERDIENT BETER

Ik heb hetzelfde met een jongen. Hij wilt geen relatie maar vindt me wel leuk en wilt af en toe blijven slapen, en doet ook geen moeite om verder nog regelmatig tegen me te praten. Maar dan is het niet de bedoeling dat ik met andere jongens afspreek. Dikke doei, ik heb mezelf overtuigd afstand te nemen en dat zou jij ook moeten doen! Dat soort jongens zijn of te kinderachtig voor een echte relatie of wachten tot er iets beters aan komt wandelen.

Lekker laten gaan, jongens die geen moeite doen voor contact zijn het niet waard.

jongens die zeggen dat ze geen relatie willen, maar ondertussen wel de voordelen van een relaties willen; zoenen, seks, gezellig doen en niet monogaam “doen” als in “ze zoende mij maar ík wilde het helemaal niet” DUMPEN

een vriendin van me had dit ook, ze gingen vaak leuke dingen doen waar dan wel seks achteraan kwam maar “hij was nog niet klaar voor een relatie”. dit ging een paar maanden zo. ze kregen ruzie en beëindigde het. nog geen 3 weken later had hij een vriendin. Facebook officieel.