Hi allemaal,
Sinds een paar weken heb ik contact met een jongen, en het is allemaal een beetje vreemd gelopen en zit nu een beetje in de knoop met wat hij nou eigenlijk wil.
Oke, dus hij (T) zit in de klas op de opleiding bij een van mijn beste vriendinnen (E) , en ze zijn goed met elkaar bevriend. Deze zomer zijn wij met onze vriendinnengroep naar Mallorca geweest. T ging ook met zijn vrienden naar Mallorca en we zijn hem daar een aantal keer tegen gekomen. Blijkbaar vond hij mij daar al heel interessant vertelde E me na de vakantie, maar durfde hij geen stappen te zetten, had hij tegen E gezegd. Ik vond hem waanzinnig knap en dacht dat hij mij toch niks zou vinden dus had het toen maar laten gaan. Ik was op dat moment daar een beetje met een andere jongen aan t scharellen zeg maar dus het ging ook snel weer door mijn hoofd heen.
Een paar weken na het einde van de zomervakantie kreeg ik een appje van E met daarin: T vraagt waarom je met die andere jongen ging en niet met hem. Ik vond het grappig en dacht is dit serieus? Zo ontstond er dus meer interesse voor elkaar. T had mijn nummer al aan E gevraagd, maar E had gezegd dat ze die niet zomaar wilde geven aan hem. Ik heb toen tegen E gezegd geef hem mijn nummer maar! Zij dat nummer gegeven aan hem, maar hij zei tegen haar dat hij mij niet durfde te appen. E vertelde me toen dat hij had gezegd tegen haar dat hij mij echt out of his league vond. Ik vind mezelf echt helemaal niet out of his league want hij is echt mega knap haha. Ik doe wel wat modellenwerk dus ik ben ook niet lelijk dus denk dat hij mij heel knap vindt dus? Maargoed hij durfde mij dus niet te appen. Toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en hem toegevoegd op Facebook (we hadden elkaar helemaal niet gesproken sinds toen op Mallorca). Hij stuurde me meteen een berichtje op messenger met: hee gezellie, ben je weer met E? Ik was op dat moment niet bij haar dus antwoordde haha, neee nu niet. Toen zei hij : Zoo spontane actie hoor. Ik antwoordde: jaa he vond ik nou ook, denk doe ns gek. Toen stuurde hij een bloos emoji en was het gesprek afgelopen (beetje vaag beschreven ik weet het haha).
Die volgende dag appte ik E over ons kleine gesprekje, en ze wil ons heel graag koppelen. Ik zei zeg maar dat hij me gewoon moet appen. Toen zei E: jaa dat durft hij niet. Ik antwoordde: maar hij is zo leuk! Van dat gesprek heeft ze dus een screenshot naar hem gestuurd omdat hij het niet geloofde. En uiteindelijk heeft hij me geappt. We hadden twee dagen super leuk contact en hij deed ook flirterig. Hij zit bij een vereniging en had me zelfs meegevraagd als “date” naar een gala daarvan. Het gesprek liep dood en de volgende dag appte ik hoe zijn feestje was geweest. Weer ontstond er een leuk gesprekje, maar liep vervolgens ook weer dood. Toen hebben we een week geen contact gehad, hij had tentamens dus druk, denk dat het daaraan lag?
Wel had hij die week aan E gevraagd wat mijn insta was en is me toen gaan volgen (weet niet of dit echt iets zegt, maar hij denkt dus nog steeds aan me). Die week daarna had hij gevraagd of ik opstap ging in een bepaalde stad (we wonen allebei in dorpjes er dichtbij, maar doordeweeks woont hij op kamers). We gingen die zaterdag dus inderdaad opstap, maar hij had nog niks aan mij gevraagd. Die vrijdag appte hij mee heee, hoe is t met jou? Klein gesprekje ontstond, hij wilde vragen of ik zaterdag dus ook uit ging daar. Het ging een beetje over tentamens en ik zei: ach je hebt altijd de herkansing nog! en leuk! Misschien komen we je nog tegen morgen. Toen zei hij: Jaa precies! (over de herkansing), Daar ga ik voor he.(Over herkansing of om mij tegen te komen?!) dus ik snapte dat niet en ik zei waar ga je voor? Hij maakt een grapje en zei de herkansing. hahaha nee zou me leuk lijken als ik je tegenkom.
Ik ben hem dus inderdaad afgelopen zaterdag tegengekomen toen we uitgingen. Het was super leuk, maar ik ben altijd een beetje verlegen met kussen als het gaat om mensen die ik echt interessant vind. Dus toen hij me wilde zoenen trok ik weg, ik heb hier zoooooon spijt van want ik vind hem echt leuk. Uiteindelijk hebben we toch gezoend. Maar ben toch bang dat ik een beetje verkeerde signaal heb afgegeven. Toen zaten we een tijdje buiten naar elkaar te kijken en zei hij: jezus je bent echt mooi. Die avond heeft hij me ook een aantal keer meegevraagd naar dat gala ding van zijn vereniging en toen zei ik: ja leuk! Daarvoor moest hij even zijn telefoon ontgrendelen om wat te laten zien en toen hij dat deed stond super groot een foto van mij open op zijn scherm (niet als achtergrond maar gewoon op Facebook ofzo)
Hij zei ook: je hebt echt geen idee hoe vaak ik en E het over jou hebben. Al zijn vrienden wisten ook al wie ik was en zeiden: hee jij appt met T toch?
Die volgende dag appte hij me maar hij is niet meer over dat gala begonnen ofzo. Hij vroeg me of ik spijt had van gisteren, dus ik zei: spijt? Hij: ja je wilde eerst niet. Dus ik zei: nee ik heb zeker geen spijt. Het was ook niet dat niet met je wilde zoenen maar t is altijd zo makkelijk hihi (gewoon een excuus, ik drufde gewoon niet). Toen zei hij: schattig! ja dat zei je gister ook what do u mean? Ik antwoordde: ja dat is een beetje raar van mij, misschien gewoon een excuus omdat ik het spannend vond. Toen zei hij: he toch, het was ook wel een beetje spannend hoor. Ik: jaa vond je? en toen zei hij: jaa beetje hihi. We hadden die dag verder een leuk gesprek maar liep weer dood. Hij heeft tegen E gezegd dat hij me zeker nog een keer wil zien en ook buiten dat gala. E zegt tegen mij dat hij me echt super leuk vindt, maar dat hij een beetje onzeker is en niet veel durft. Het gala ding kan uiteindelijk niet doorgaan, omdat hij van zijn vereniging iemand die bij een bepaalde winkel werkt moet vragen (super stom, zijn van die vereniging dingen). Dit heeft hij alleen niet tegen mij verteld maar wel tegen E.
We hebben nu al sinds zondag niet meer geappt. Ik wil echt heel graag met hem afspreken, maar ik kan niet zo goed hoogte van hem krijgen omdat hij mij niet appt en niet vraagt of ik wil afspreken. Ik merk echt dat ik hem heel leuk vind en veel aan hem denk. Maar baal dat ik af en toe onbedoeld gemixte signalen heb gegeven. Zondag moet ik hockeyen tegen zijn club en dacht dat ik hem dan een berichtje kon sturen van: Raad eens welke club ik dadelijk dik ga inmaken hihi?
Hij zei dat hij niet zo van appen houdt omdat hij in het echt “leuker” is. Dus dat kan de reden zijn dat we niet heel veel appen, denk ik. Maar toch vind ik het een beetje vreemd. Misschien heeft het te maken met zijn vereniging, of zou hij het echt zo spannend vinden? Wat moet ik doen? Denken jullie dat hij mij echt zo leuk vindt dat hij me uit gaat vragen? Sorry voor mijn lange lap tekst! Bedankt voor het lezen
Liefs