hij vindt me leuk, maar ik merk het niet?

Ik zal proberen het verhaal kort te houden (:

Ik vind een jongen leuk, maar we kennen elkaar nog niet heel erg goed. Hij woont vrij ver, dus ik zie hem bijna nooit! Mijn vriendin kent hem en zijn beste vriend wel een beetje beter en ze hadden ons dus uitgenodigd om een keer naar een feestje te komen bij hun. Mijn crush had toen nog een vriendin, maar hij was meer bij mij (en het groepje waar ik bij stond) dan bij zijn vriendin. Dan heb ik hem nadien nog een keer gezien op een feestje en toen ging het heel slecht tussen hun.

Ondertussen is het iets van een maand uit en dan zijn we meer beginnen smsen (nog steeds vrij weinig).
Mijn vriendin kreeg een keer een smsje van die beste vriend dat mijn crush mij wel ziet zitten. Ik natuurlijk helemaal blij, we smsten toen ook iets meer, maar ondertussen is dit alweer vermindert… We gaan binnenkort een keer afspreken, dat zeggen we ondertussen al een week, maar er wordt nooit een vaste datum af gesproken, het is altijd ‘maar dat zien we nog wel’.

Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken… Vindt hij me nu leuk of niet? Zijn smsjes zijn ook nooit echt flirterig, wat ik natuurlijk wel jammer vind… Soms begin ik met smsen, soms hij. Ik weet niet wat ik nu moet doen, moet ik hem even gerust laten ofzo? Of moet ik nog een keer een sms sturen?

Alvast bedankt!

Vraag een keer in een sms, of jullie die dag wat kunnen doen. En dat dat dan ook echt afgesproken is. Zo heb je geen gedoe met dat ; zien we nog wel.
Misschien is hij niet zo goed in flirtsmsjes?

Idd wat Farelmeisje zegt.
En misschien is hij gewoon niet zo’n sms-jongen ofzo? Net als sommige jongens heel droog en kortaf op msn doen, misschien is hij zo met smsen.

doorzetten! stel zelf een dag/tijd voor en een activiteit, dan hoeft hij alleen nog maar ja te zeggen zo heb ik het ook aangepakt. mijn crush had dat ook in het begin, ik ken nu een andere kant van hem waaruit ik duideiljk kan opmaken dat ie me erg leuk vind maar die kant zie ik alleen als we alleen zijn. en nu is hij op vakantie en smste ie heeeeel weinig, lekker frustrerend :stuck_out_tongue:

Idd, dus je kan best met hem erover praten en eventueel zelf beginnen over afspreken? (:

precies! zeker doen… en als hij dan nog vaag blijft doen, dan weet je genoeg toch?

jaaa inderdaad ^
maar we willen natuurlijk wel weten of jullie inderdaad afgesproken hebben en hoe het was :ok_woman:

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga het hem vandaag of morgen vragen!
en dan houd ik jullie natuurlijk op de hoogte :wink:

ik denk dat je het beter merkt of hij je echt leuk vind als jullie afspreken… & als hij begint met smsen betekent het toch dat ie aan je denkt he :slightly_smiling_face:

en? hoe is het uitgepakt?

IK HEB HEM VANDAAG GEZIEN!

Ik durfde echt geen smsje sturen om af te spreken, want ik had al 4 dagen niets van hem gehoord… Dus ik ging vandaag ‘toevallig’ met een vriendin bij hem in de buurt shoppen. Toen we op de bus zaten had ik gestuurd dat ik daar ging shoppen, was hij meteen helemaal enthousiast dat hij naar ons toe ging komen. :grin: Uiteindelijk ben ik dan gewoon met mijn vriendin naar een vriend van hem thuis gegaan (waar hij was, met nog 2 jongens die we wel beetje kennen)
Ik heb hem toch wel enkele keren betrapt toen hij stiekem mijn richting uitkeek, dan hadden we even oogcontact maar ik word telkens zo verlegen bij hem, dat ik altijd te snel wegkijk! Toen we weg gingen heb ik van hem een dikke knuffel gekregen en mijn vriendin niet! (terwijl zij hem net iets beter kent ;P)
Misschien is hij gewoon niet zo’n jongen die vaak sms’t en niet zo vlot is op msn, maar dan weer wel in het echt! Ik ben echt blij nu :grin: Ik hoop dat hij vanavond smst!

Leuk voor je! :grinning:

En wees blij dat hij je niet bestookt met smsjes en “lieve” dingen, dat vind ik persoonlijk veel erger. (:

inderdaad, dat is alleen maar erger als ze in het echt niks zeggen en op msn/smsjes honderuit praten

goodluck with it!

Ja dat is ook weer waar, liever zo dan andersom :grinning:
Hij heeft net al gestuurd! Dat ik volgende keer langer moet blijven, want nu moesten we na 1 en een half uurtje al door… Dan had ik geantwoord en dan stuurde hij iets waar ik helemaal niets meer op kon antwoorden!
Maar ik zie hem volgende week waarschijnlijk weer! :grinning:

Hier het zelfde probleem
Ik had het maar niet door en telkens probeerde die het duidelijker te maken
Maar ik zocht er niet achter,
Maargoed nou heeft die het zo duidelijk gemaakt
en nu hebben we eindelijk wat.

Gewoon afwachten
waarschijnlijk is die verlegen

Ik heb nu echt al 4 dagen niets van hem gehoord, en ik wil ook niet zelf sturen… Wil dit misschien zeggen dat ik het maar gewoon moet opgeven ?

Ik heb ook even hierbij hulp nodig: Van donderdag tot zaterdag is het Pukkelpop (festival in Belgie) Ik ga er zaterdag een dag naartoe, maar hij gaat alle drie de dagen. Ik wil hem daar heel graag zien, (losse sfeer enzo, ben ik minder zenuwachtig ;p) maar hoe moet ik dat zien te regelen? :grinning: Wat voor sms moet ik sturen en wanneer? (:

Waarom zou je zelf niks sturen? Eigen initiatief wil soms ook wel eens helpen hoor. (:

Ik heb de laatste keer zelf gestuurd, en ik wilde kijken of hij een keer zou beginnen… maar blijkbaar niet dus. Zal ik vanavond sturen?