Hij vindt het ongemakkelijk

-

Ik zou vragen of hij nog een keer afspreken wilt. Nee heb je, ja kan je krijgen. Op je afspraak kan je vragen of er misschien iets is en dan je gevoelens uiten.
Succes!

Je kan beter proberen om hem te laten zien dat je hem wel leuk vindt. Ookal is het awkward.
Als jij jezelf al terugtrekt, dan wijs je jezelf eigenlijk al af. Nooit geschoten is altijd mis zegmaar. Wie weet bedoelt hij dat awkward op de manier van dat hij het raar vindt omdat hij niet weet wat jij wilt.

Ik denk dat hij het inderdaad awkward noemt omdat hij (misschien?) geen hoogte van je kan krijgen. Spreek gewoon nog een keer met hem af, kijk hoe dat loopt en of hij zelf ook initiatief neemt om af te spreken enz, dan komt het wel goed:)

Laat hem merken dat je hem leuk vind. Dat kan al met hele kleine signaaltjes als lachen om zijn grappen en hem af en toe aanraken op zijn arm of been. En sowieso na een date zeggen hoe gezellig je het vond en dat je hem graag beter wil leren kennen. Ik denk dat het voor hem ook lastig is en dat je niet de enige bent. Misschien is hij wel een beetje onzeker en weet hij zichzelf geen houding te geven. Straal zelfvertrouwen uit, wees jezelf en dan is de rest aan hem. Liefde moet van twee kanten komen, dus voel je niet verantwoordelijk voor of jullie een klik hebben of niet. :slightly_smiling_face: Komt vast goed! Succes!

Jullie hebben gelijk, maar vind het wel moeilijk… Heb trouwens een week na de date gevraagd wanneer hij tijd had om weer iets te doen, maar was eigenlijk een hele drukke tijd met tentamens enzo. Maar ik ben dus bang dat hij het toen al niet wilde en dat ik opdringerig overkom ofzo

Oh en thyrax, dat doe ik al wel! Alleen dingen uitspreken vind ik heel lastig haha

Oké, dan moet je gewoon wat vertrouwen in jezelf hebben :slightly_smiling_face: dan heb je toch gedaan wat je kon? Het mag ook wel een beetje van zijn kant komen toch!