Helleu,
Ik hoor graag jullie mening over het volgende. Ik ben ongeveer 2 maandjes intensief met een jongen aan het daten. Vanaf het begin voelde het onwijs goed en vertrouwd en zijn we nogal gek op elkaar. We doen veel leuke dingen, hebben elkaar voorgesteld aan onze ouders en na een van de eerste dates al besproken exclusief te zijn… Ook hebben we het geregeld over de toekomst ed…
Nu was ik wel benieuwd of het oke is als ik hem mijn vriend noem. Hij zei gisteren toen ik erna vroeg dat hij vindt dat het geen relatie is (nog). Hij is wel echt gek op me enzo maar blijkbaar is het voor hem niet genoeg of moet er meer tijd overheen. Ik heb gevraagd wat er moet gebeuren/veranderen voordat het ‘officieel’ is maar dat wist hij ook niet…
Nu snap ik dat het wel goed komt, het zit gewoon super goed tussen ons. En ik probeer me erbij neer te leggen dat hij misschien het label wat eng vind oid… Toch zit het me een beetje dwars… Ook omdat mijn libido een stuk hoger is dan hem (daar plaagt ie me onwijs mee) en omdat ik ondanks mn haat tegen kleffe mensen echt NIET van hem af kan blijven… Hij heeft wel voorzichtig gezegd dat hij me erg klef vind… Ik probeer me in te houden maar dat lukt vrij lastig… Wat denken jullie hiervan?