Hij vind zijn xbox belangrijker?

[i] Oke… mn vriendje is altijd heel klef, en slijmt heel veel.
& ineens is het minder?

Hij zit elke dag op zijn xbox, en als ik dan vraag of hij online komt ofzo zegt hij : ‘sorry schat ik game’ …
Vandaag hebben we 2maanden ( ja nog niet zo heel lang maarja ).
Vorigeweek zat hij steeds van : Yes vrijdag 2weken ik ga je een lief smsje sturen.
En nu lied hij niks van zich horen, dus ik smsde hem uiteindelijk : heee schatje, vandaag 2maandjes, i love you.
uurtje later : Sorry voor 't late andwoord, ik was aan 't game, en ik was het vergeten.

ik erger me hier vreselijk aan, vanavond zou ik naar hem toe gaan maar uiteindelijk mag ik niet gaan van mijn moeder dus smsde ik hem 'ik kom vanavond niet, ga maar xboxen dan ben jij ook blij.
Toen kwam hij uiteindelijk WEL online, en ging die zeggen : maari k wil je zien, ik hou van je. blablabla.
En nu negeer ik hem zeg maar…

Verdiende loon toch?

maarja… wat moet ik hieraan doen of stel ik me nou gewoon aan? (: [/i]

je moet met hem praten,
en vertellen hoe je je voelt en wat je er van vindt.
Ik denk dat jullie er zo wel uitkomen, hihi.

ahwww meis, echt rot voor je. ik zou hem negeren, hij mist je uiteindelijk wel en dan komt hij vanzelf, dan smst/msn hij uitzichzelf, of hij komt langs. even negeren hoe moeilijk het ook is. sterkte! <3

en als hij uitzichzelf komt, dan zou ik hem confronteren met hoe je je voelt enzo (:

Oke, het eerst wat er bij me opkomt is: Tsja, het zijn jongens, die zijn nou eenmaal bijna allemaal verliefd op hun xboxen en playstations enzo…

Maarja, daar heb je ook niet zoveel aan, dus up!

Je vond hem eerst toch te klef? Nu is dat in elk geval iets minder maar het gaat nu weer de tegenovergestelde kant op… hm, ik zou er met hem over praten.

nu ik hem dus negeer, stuurt ie steeds : ik hou van je, ik wil je niet kwijt.

Nee, dat is niet zijn verdiende loon.
Het is gewoon een feit dat jongens/mannen minder inlevingsgevoel hebben dan meisjes/vrouwen.
Waarschijnlijk heeft ie niet eens doorgehad dat ie je er mee kwetste.
Praat er dus met hem over en zeg dat je dit niet leuk vind.

ze blijven jongens dat probleem ken ik dan met computer

Ik heb ook een vriendje die bijna niks anders doet dan gamen. Maar hij is wel zo dat hij mij nog altijd voor laat gaan enzo… Het hoeft geen probleem te zijn dus, maar dit gaat wel te ver idd. Zou hem er zeker op aanspreken!

Heb je m uberhaupt wel verteld dat je je eraan ergert? Negeren doe je niet in een relatie.

Ja ik heb hem al duidelijk vertelt dat ik me eraan erger, maar het is nu ook tegenwoordig zo dat als ik bij hem ben, hij met zijn broers gaat xboxen en ik een beetje met zijn 14jarige zusje tv moet kijken?

xbox is ook heel verslavend x]

Nou als hij dat doet, terwijl jij er voor hem bent, dan zou ik toch echt naar huis gaan hoor. Kom op zeg, je komt niet voor zijn zusje…

Dan vertel je hem dat je voor hem komt en als hij niet beschikbaar is je weer naar huis gaat. Nou doet hij juist lief en dan ga jij hem negeren? Ga dan weg als hij in je aanwezigheid aan het gamen is, dan snapt hij het ten minste.

Jongens gamen nou eenmaal en zoals we weten kunnen jongens niet multitasken. Dit betekend niet dat hij niet aan je denkt maar dan zittie gewoon zo in z’n game dat hij dat eerst afmaakt en dan pas jou smst. Dat betekend niet dat hij z’n game belangrijker vindt! Hij werkt gewoon sequentieel en was eerder bezig met zijn spelletje dus pas als dat af is kan hij smsen.

Natuurlijk betekend dit niet dat hij niet even kan pauzeren en terug smsen maar dat moet hij wel leren dus vraag het hem en maak hem duidelijk dat dat is wat je wilt en dan is hij heus wel bereidt om jou binnen 5 minuten terug te smsen.

Vriend van Innii :wink:

Speel mee?

Sommige jongens houden nu eenmaal van gamen, mijne gamed ook een hoop. Zelf doe ik rustig met 'm mee (:

Hahaha doe ik ook wel eens. xD is wel leuk.
Zoals iemand anders al zei, waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij je hiermee kwetst.

Dat vind ik echt not done van hem.

Mijn vriendje xbox’t ook, maar ik ga wel voor.

Ik zou serieus eens boos worden op hem.