Hij vind ook een ander leuk, wat nu?

Ik heb op dit moment al 2,5 jaar met mn vriend. Afgelopen week was hij alleen een keer bij mij en toen zei die dat hij niet meer met me verder kon.
Dit kwam doordat hij meer tijd met zn vrienden wilde + hij is een ander meisje leuk gaan vinden.
Dit meisje is ook nog eens de (ex)vriendin van een goeie vriend van hem.
Hij heeft nog steeds gevoelens voor me, alleen een stuk minder zegt ie. Dat geloof ik alleen niet. Ik denk dat hij nu gewoon in de war is door dat andere meisje. 2 weken terug lag hij namelijk nog bij me te huilen toen ik zei dat hij meer tijd aan me moest besteden omdat ik er anders klaar mee zou zijn (hij was namelijk een tijd al veel afstandelijker omdat hij ineenkeer meer naar zn vrienden ging. dat vond ik totaal geen probleem alleen als ik dan vervolgens naar hem toe liep werd ik zowat genegeerd).

Uiteindelijk hebben we besloten om er toch voor te gaan samen. We hebben tegen elkaar gezegd wat we wel wilden en ook vooral niet wilden. Ik hoop dus dat hij dat andere meisje kan gaan vergeten en dat het weer beter gaat tussen ons.

Ik vind het alleen nu zo moeilijk! Ik ben dan ook continu misselijk en ik kan niks eten. Ik probeer nu maar mn best te doen, maar vind het vooral moeilijk vanwege dat meisje.

Wie heeft er goeie tips over hoe ik hiermee om moet gaan?

pff klote zeg… sorry heb echt geen idee maar iig sterkte dermee:’)

upje

Ja echt kut!
Ik had een vriend, die het na 3 maanden uitmaakte, en de maand erna weer een vriendin had… maar ze was heel aardig… dus eigenlijk vind ik het niet zo erg meer…
Misschien moet je met dat meisje gaan praten??
En je vriend goed in de gaten houden, en je er niet te druk over maken.
Als het niet meer gaat, kan je het alsnog uitmaken of een ‘break’ nemen
Sterkte!

Ahh… erg naar voor je. Ik zou er ook gewoon nu voor gaan als ik jou was en samen een soort van nieuwe start maken (:

Ik denk dat hij dat andere meisje leuk vindt omdat jullie relatie in een dipje zit ( jullie zijn tenslotte al lang samen), als jullie er samen voor gaan is dat goed en ik begrijp dat je je nu rot en vast onzeker voelt. Zeg je vriend wel dat hij het contact met dat meisje moet verbreken. Ik denk dat hij na een tijd wel inziet dat het mss gewoon een bevlieging was.

Ja dat idee had ik ook. Alleen ik denk dat als ik zeg dat hij het contact moet verbreken dat hij zich daar dan juist niet aan houd. Heb nu tegen hem gezegd dat ik niet wil dat hij nu contact met haar gaat zoeken om haar te leren kennen, maar dat hij best gewoon een praatje mag maken als hij haar tegenkomt.
En ik hoop inderdaad dat het een bevlieging is.

mmm lastig…

hij vind iemand anders ook leuk maar jullie gaan nog wel verder met elkaar. ben jij dan niet bang dat hij vreemd zou gaan. ook al gaan jullie al 2.5 jaar samen kan hij als nog vreemd kunnen gaan met dat meisje. en als hij het contact niet wil verbreken voor jou. is hij jou niet waard want dan vind hij dat meisje leuker dan jou. wil hij dat wel dan weet je zeker dat hij van je houdt.

Nouja hij kent dat meisje dus nog niet zo goed. Dus hij vind er nu leuk, maar kent er verder nog niet. Dat hij vreemd zou gaan ben ik niet bang voor. Dat is iets wat hij niet zou doen en vooral met haar niet, aangezien hij dan met z’n vrienden ook gedoe zou krijgen. Maarja weet inderdaad nog niet zeker of die dit alleen voor mij doet en daar ga ik het dus ook nog met hem over hebben…

ik vind het zowiezo vreemd dat hij een ander leuk vind en hij kent der niet een goed… mmm sorry maar ik ben een type meisje die dat niet echt oke vind. en vind jij het niet raar dat hij je zegt dat hij niet verder met je wilt. er zit toch een tegenzin ergens.

Normaal gesproken zou ik ook zeggen dat ik het niet zou pikken, maar als je dan zolang al met iemand samen bent en er gebeurd zoiets dan is het heel moeilijk om er meteen mee te stoppen.
Het ging zowiezo ook al een poosje iets minder, had alleen niet verwacht dat hij dat zo erg vond dat hij er zelfs mee wilde gaan kappen.
Daardoor hebben we besloten er wat aan te doen, want misschien als het straks weer beter gaat vergeet hij haar gewoon weer en hebben we het alsnog fijn samen. Het is zonde om iets zo snel op te geven.
Als hij was vreemdgegaan ofzo was het een heel ander verhaal geweest…

Ik ben zo een persoon, dat als ik een vriendje heb, dat ik wil dat hij me de greatste kloot op aarde vind, dus niet dat ik die titel moet delen met iemand anders.
Dus ik zou t laten.

Daarom zeg ik als hij echt voor je wilt gaan moet hij dat meisje verwijderen blokeren en geen contact meer… anders gaat het misschien wel fout.

Ja maar als ik het hem echt ga verbieden dan werkt dat juist meestal averechts, dus ik heb gezegd van ja je mag best een praatje maken als je er een keer tegenkomt van hallo hoe gaat het enzo, maar zoek verder geen contact met dr…

Aw, wat moeilijk zeg. Als ik jou was zou ik hem niet verlaten voor zo’n probleem. In ieder relaties komen wel andere verliefdheden voor. Praat met elkaar wat de consequenties zijn als jullie het uitmaken. Stel dat het met die ander ook niet lukt of dat hij alsnog met jou verder wilt? Zal jij hem dan een tweede kans gunnen?