Ik heb op dit moment al 2,5 jaar met mn vriend. Afgelopen week was hij alleen een keer bij mij en toen zei die dat hij niet meer met me verder kon.
Dit kwam doordat hij meer tijd met zn vrienden wilde + hij is een ander meisje leuk gaan vinden.
Dit meisje is ook nog eens de (ex)vriendin van een goeie vriend van hem.
Hij heeft nog steeds gevoelens voor me, alleen een stuk minder zegt ie. Dat geloof ik alleen niet. Ik denk dat hij nu gewoon in de war is door dat andere meisje. 2 weken terug lag hij namelijk nog bij me te huilen toen ik zei dat hij meer tijd aan me moest besteden omdat ik er anders klaar mee zou zijn (hij was namelijk een tijd al veel afstandelijker omdat hij ineenkeer meer naar zn vrienden ging. dat vond ik totaal geen probleem alleen als ik dan vervolgens naar hem toe liep werd ik zowat genegeerd).
Uiteindelijk hebben we besloten om er toch voor te gaan samen. We hebben tegen elkaar gezegd wat we wel wilden en ook vooral niet wilden. Ik hoop dus dat hij dat andere meisje kan gaan vergeten en dat het weer beter gaat tussen ons.
Ik vind het alleen nu zo moeilijk! Ik ben dan ook continu misselijk en ik kan niks eten. Ik probeer nu maar mn best te doen, maar vind het vooral moeilijk vanwege dat meisje.
Wie heeft er goeie tips over hoe ik hiermee om moet gaan?