Hij vind mij leuker dan ik hem.

Hi!
Ja, ik ben de zoveelste met een boy issue.

maar hier is mijn verhaal:
met carnaval heb ik een best leuke jongen ontmoet. daarna hebben we heel veel gesmst en gepraat en die shit. maar ik heb het gevoel dat hij me veel leuker vind dan ik hem! en als ik denk waar dit toe gaat leiden ben ik er helemaal niet aan toe! want ik vind hem wel heel lief een aardig maar gewoon niet aantrekkelijk en het is ook niet mijn type. omdat hij zo lief is enzo wil ik hem niet ‘kwetsen’. dus weten jullie een manier om het te zeggen, wel een beetje tactisch?

thenks!

xx V

Zeg gewoon eerlijk wat je voelt, datgene wat je nu dus aan ons hebt verteld :wink: Verder zal ik het ook niet weten. Succes in ieder geval :slightly_smiling_face:

het beste lijkt me gewoon dat je hem echt eerlijk zegt wat je voelt enzo en er dus niet teveel omheen draaien want dan kan het nog wel eens verkeerd opgevat worden

Zoiets kan je niet op een niet-kwetsende manier zeggen.
Nee is gewoon nee =p hoe moeilijk het ook kan zijn…

Ik weet het niet, heb daar eigenlijk geen ervaring mee. Maar beschouw dit maar als een upje :slightly_smiling_face:

Gewoon eerlijk zeggen wat je voelt, hij zal het waarschijnlijk wel begrijpen. Zeg gewoon dat je hem heel aardig vindt enz, maar niet jouw type en dat je er niet aan toe bent.

als dit bij mij nou ook eens zou werken…

Gewoon straight to the point, want je moet niks uit medelijden doen (ook al heb ik dit vaak gedaan, en hier gruwelijke spijt van heb) hoe moeilijk dit ook is het is uit eindelijk altijd het beste.
goodluck.

Ik heb PRECIES hetzelfde, maar ik heb ook nog met hem gezoend met carnaval, en daarna ook nog bij een feest van iemand. Ik heb hem daarna gezegd dat bij mij het gevoel er niet is, maarja hij heeft zich toen zo kwetsbaar opgesteld dat ik medelijden met hem heb gekregen en dat ik toch maar heb besloten hem een kans te geven.

Stomstomstom achteraf, want na een week weet ik echt zeker dat ik niets met hem wil. Dus nou moet ik het hem nog een keer gaan vertellen, daaamn. Iig, als je nu twijfelt, dan moet je het gewoon meteen zeggen, en er écht geen spijt van krijgen. Ookniet als hij zich ineens heel gekwetst voordoet. Succes ermee!

dat heb k ook paar x gehad! echt kut…
maar nu DENK ik dat ik hém leuker vind dan hij mij :frowning_face: ben echt té onzeker.

Haha, dat heb ik ook. Alleen ik weet zeker dat hij mij leuker vind dan ik hem, en ik wil hem idd ook geen pijn doen omdat ie lief is, can’t help you.

eerlijk en niet te lang wachten;)

ik heb precies hetzelfde.
hij zegt dat hij vrijdag ( op het schoolfeest ) met mij wil zoenen,
nouneeeeuh.

ga hem in elk geval niet aan het lijntje houden!!

i have the same, ook met carnaval ontmoet. -.- toeval!
maar ik ga het wel met hem proberen :slightly_smiling_face:

opzich is het gevoel dat iemand jou echt heel leuk vind ook fijn!
als je niet teveel op zn minpunten gaat letten kan het misschien ook nog groeien.
je kunt het proberen en als het niet lukt kun je het altijd nog zeggen.

het is dan niet zo dat je hem aan het lijntje houdt, je wou hem gewoon een kans geven!

ik heb het subtiel verteld… maar hij weet dat het niks kan worden…