hij vind mij leuk na 2 dates, wat nu?

ik heb een probleem
er is een jongen waar ik een blind dubbel date mee heb gehad zijn vriend heeft verkering met mijn vriendin zo kom ik bij hem. mijn vriendin had het geregeld, na de eerste date kwam ik er via via achter dat hij mij al heel leuk vond. nu ga ik met hem uit voor de 3e keer, dat is de eerste keer dat we alleen afspreken.
ik vind het heel spannend want we hebben alle 2 nog nooit met iemand gehad, zelfs niet gezoend.
ik weet niet of ik hem leuk vind, zou het helpen als ik hem zoen om daar achter tekomen? of zou ik het daardoor alleen maar erger maken als ik niet op hem ben?
please help me ik weet niet wat ik moet doen
xx,

Ze zeggen altijd: ‘‘De allereerste zoen zegt ALLES!’’ over de relatie enso
Dus ik zeg gewoon doen en goed opletten tijdens het zoenen wat het zegt xD…

Nee, je weet niet na zoenen of je iemand leuk vindt of niet.
Als je nu twijfelt, zeg dan tegen hem dat je het nog niet zeker weet maar daar wel achter wil komen. Ga lekker leuke dingen doen samen, en je komt er vanzelf wel achter of het gaat werken of niet :slightly_smiling_face:

je moet iemand leuk vinden om zijn karakter…
en daar kom je niet achter door hem te zoenen… en de eerste zoen kan altijd nog een beetje vaag gaan omdat je aan elkaar moet wennen

Vooral als het de eerste zoen is kan het niet meteen iets zeggen. Jullie hebben beide geen ervaring met zoenen dus wie weet hoe goed (of slecht!) jullie eerste zoen zal zijn en daar baseer je dan de rest op?
Zoenen zou voor hem ook een bevestiging kunnen zijn dat jij hem ook leuk vind terwijl het voor jou een ander verhaal is.

Ga idd gewoon leuke dingen doen, kijken of je hem leuk vind, want 2 dates is ook weinig!

heel erg bedankt voor jullie advies daar helpt me echt.
is het vertstandig om te vertellen dat ik nog niet weet ? of ik hem leuk vind of zou hij daardoor afschrikken?

^ dat lijkt mij niet, als hij echt de goede voor je is, denk ik?

Eerste zoen zegt niks, mijn eerste zoen met mn ex vond ik geen bal aan. Later ben ik smoorverliefd op hem geworden.

Meisjes vinden jongens over het algemeen minder snel leuk dan jongens meisjes. Ik zou gewoon afwachten tot de derde date en kijken of je het naar je zin heb. Denk echt goed na voordat je hem afwijst, ik zou ook daarom tegen hem nog niks zeggen over dat je twijfelt.

Ik zou hem ook nog niet vertellen dat je twijfelt… je heb hem nog maar 2!! keer gezien

Als ik jou was zou ik gewoon kijken hoe de date gaat en of er een zoen komt. Dan kun je daarna altijd nog kijken of je gevoelens voor hem hebt.

heel erg bedankt voor het advies

Als je hem zoent terwijl je het zelf nog niet weet, geef je hem valse hoop. Ik zou gewoon eerlijk zijn :slightly_smiling_face:

Ik zou hem niet zoenen als je het nog niet zeker weet.

Maar: een zoen kan wel veel zeggen. Zo ben ik aan m’n vriend gekomen. Hij zoende me en ik dacht eerlijk waar van: wow.
En hij was te schijterig (en ik te in schock) om er een ‘echte’ zoen van te maken, toen was ik al onder de indruk :'D