hij vind mij leuk maar zoent een ander(en)

Hai…

Er zit een jongen bij me op school, die ik (al een aantal maanden) erg leuk vind.
We appen en facetimen 24/7 (al 3 maanden lang) :flushed: en hij vind mij ook heel leuk!
We kregen bijna een relatie totdat het schoolfeest kwam.
Hij zoende daar met 2 vriendinnen van mij, terwijl ik flow met hem heb en het serieus begon te worden.
(Hij had niet gedronken)
Nu ben ik heel erg boos op hem.
Ik kan het gewoon niet begrijpen!?
Natuurlijk heb ik hem gevraagd wie er begon, beide zei hij: hun.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken en wat ik nu moet doen.

Hem vergeven of boos blijven en niks meer met hem beginnen?

Ik persoonlijk zou boos zijn want als hij nu al begint met andere meisjes te zoenen… belooft niet veel goeds lijkt mij

Als ik mijn mening moet geven zou ik zeggen begin met zulke types maar beter geen relatie, want als hij het nu al doet wanneer jullie zo close zijn dan zal hij het ook wel doen wanneer je een relatie met hem hebt. Typisch gevalletje ‘player’

Hoe oud ben je?

Ik vind het trouwens niet kunnen

Wat betekent flow met iemand hebben :O?

Verder… als hij met anderen zoent terwijl jullie wat hebben… dat vind ik wel een echte no go… :frowning_face:

Dat je sjans met iemand hebt - toch? haha

Maar goed, iedereen zit hier wel over die jongen van ‘dat doe je toch niet?’
Ben ik de enige die het ook wel een beetje lullig van je vriendinnen vind? (Of wisten ze niet van die jongen en jou?)

Ik zou die jongen in ieder geval niet meer vertrouwen, als hij dit nu al doet…?
Heb jij trouwens ook al eens met hem afgesproken en/of gezoend?

Voor mij zou het direct klaar zijn. Als hij je écht leuk zou vinden, zou hij dit niet doen. Ookal begon de ander, dan zou hij het moeten afkappen

Dit is best duidelijk vind ik, jullie hadden bijna een relatie en dan zoent die met 2 vriendinnen van je, zou er niet aan beginnen. En om te zeggen dat die vriendinnen zijn begonnen is een dikke smoes want hij kon het ook afkappen.

die jongen en vriendinnen alle drie dumpen. :beer:

Ditch his sorry ass! Viespeuk dat hij met je vriendinnen aanpapt. Moet je niks mee willen. En die vriendinnen zou ik als ik jou was ook even te woord staan.

Dat je ‘hij had niet gedronken’ bold maakt vind ik bullshit, dit zou geen ene moer uit moeten maken naar mijn mening.
Gewoon contact met hem verbreken en met je vriendinnen een hartig woordje spreken. Als je goede vriendinnen bent, doe je dat elkaar niet aan.

Ik zou ook heel boos zijn en me afvragen wie er gelijk heeft…
Als hij twéé vriendinnen van je zoent, vriendinnen, is het wel heel toevallig dat beide vriendinnen hem wouden zoenen.
Ik denk echt dat hij dit zelf heeft gedaan… vindt het ook heel dom van je vriendinnen om met hem te zoenen als ze weten dat hij met jou bijna wat had.

Ik zou bij beide partijen vraagtekens neerzetten en er maar eens goed over nadenken what the hell gebeurd is want het slaat van beide partijen nergens op.

11 maanden geleden zei je hier op gs dat je een jongen bent… aldus je profiel. Mocht het onverwachts toch serieus zijn, dan zou ik zeggen lekker laten varen allemaal.