Hij vind mij leuk, ik hem niet

Hallo,
er zit een jongen bij ons in de klas hij vind mijn vriendin (zit nu naast me) leuk. Ze is gister na school naar hem toegegaan om film te kijken. Ik en een andere vriendin hebben al gezegd dat het niet vriendschappelijk is. Maar zij dacht daar anders over. Nu is ze dus gister met hem naar huis gegaan en hebben samen een horrorfilm gekeken, daarna COD gespeeld. Aan het begin van de film vroeg hij of hij haar mocht vastpakken. Toen heeft ze nee gezegd. Later bij de film toen het eng werd heeft hij het toch gedaan en zij vond het lullig om te zeggen dat hij zijn hand van haar middel moest halen. Na de film gingen ze COD spelen toen hij haar in het hoofd schoot gaf hij haar een kus op haar hoofd. (2x) Toen ze wegging heeft ze het gelukkig wel bij een knuffel gehouden. Maar ze heeft nagedacht of ze hem ook leuk vind, maar dat is niet zo. Ze vind het hard om hem te dumpen door te bellen wat mijn advies is want ze moeten elkaar maandag wel onder ogen komen. Maar dat wil ze niet hebben jullie nog tips/advies. Want iemand dumpen via telefoon is eigenlijk ook niet het beste.
Kusjes van mij en mijn vriendin

Dankjewel! nee nog niet aan GELUKKIG! maar het is vooral dat ze hem maandag onder ogen moet komen, dat hij bij ons in de klas achter haar zit.

Gewoon niks doen totdat die jongen weer actie onderneemt of anders gewoon vragen: vind je me leuk of…
Tja en dan gewoon zeggen dat je daar niet zo over denkt als hij je leuk vind.
Succes

Dankjewel. Ik denk ook dat het vooral eventjes door de zure appel heen bijten is de eerste uren.

Dit inderdaad.