Hij vind me niet meer leuk..

In de vakantie heb ik een hele leuke jongen leren kennen, we gingen de hele tijd met elkaar om en hebben aan elkaar toegegeven dat we elkaar leuk vonden. Maar dat was de ena laatste dag. Dus de laatste dag hebben we telkens hand in hand gelopen enzo, maar niet gezoend. Toen ik thuis kwam miste ik hem heel erg, & hij mij ook zei hij. Dus we gingen bijna elke dag cammen en blabla. Toen hadden we besloten dat ik naar hem toe zou gaan met de trein, dus ik ben samen naar hem toegegaan met een vriendin en hij kwam met een vriend. Nou het was wel gezellig blabla. Toen een week later begon hij ineens heel afstandelijk te doen op msn, en een beetje droog te doen. Ik dacht; oke dit is het dus nu… het moment dat de 1 de ander gaat vergeten. En toen pingde ik hem; (naamvanjongen) als je me niet meer leuk vind, moet je me dat echt vertellen. En toen kwam er zo’n vinkje dat het aangekomen was. Dus hij had het gelezen… Maar hij reageerde maar niet en toen smste ik hem; heb je het gelezen? en toen zzei hij; nee ik heb het niet gelezen maar ik ga pitten xx
en toen stuurde ik; maar tis aangekomen…
En teon reageerde hij niet meer, en toen ging ik op msn, en toen zei ik; wtf , je loopt me nu al een week te negeren en gaar te doen. Ik pingde je en blablabla heel dat verhaal. En teon zei hij; sorry ik ben echt een lul , maar ik kan niet verliefd op je worden want we wonen te ver van elkaar af. En toen zei ik; ja inderdaad. Je hebt gelijk, maarja ik ga nu , ik stuur je vanavond wel een smsje.

en toen was ik hem savonds alweer vergeten, en toen kreeeg ik een smsje van hem; ging je nog een smsje sturen? xxx
dus ik smste; ja , ik vind je ook minder leuk en het is idd ver van elkaar af, en we kunnen beter ggwn vrienden blijven enzo.
en toen stuurde hij terug; ja je hebt gelijk blabla

en toen om 12.00 uur, godver, ik kan niet slapen denk de hele tijd aan je.
En toen stuurde ik ; dat kon ik eerst ook nooit

En nu is het alweer een paardagen verder, en ik heb hem nog nooit zó erg gemist ! we praten niet meer op msn, want ik wil gewoon niet beginnen. En smsen ook niet en pingen ook niet, niks dus.
Maar ik denk de HELE tijd aan hem, en lig savonds te janken in bed.
Mij had die afstand geen reet uitgemaakt… ik weet niet wat ik moet doen, maar tis gewoon over nu … iemand tips wat ik nu moet doen ?

´Denk nooit aan een jongen uit het verleden, er is altijd wel een reden waarom hij je toekomst niet heeft gehaald´

´Geen enkele man is je tranen waard en als hij dat wel is laat hij je niet huilen´

Hoe moeilijk het ook is… proberen om het los te laten. Een jongen die zo doet is je niet waard!

Ik denk niet dat je er nog wat aan kunt doen…
Je moet hem dus laten gaan, hoe moeilijk het ook lijkt.

Wrm had je dat dan gesmst? :S

weetje dat ik precies het zelfde heb!
ik heb een hele leuke jongen ontmoet op vakantie
alleen ik heb wel met hem gezoend
en hij wil ook niets meer door de afstand
maar ik wel!
ik ben dit weekend alleen er heen geweest
en het is echt raar want je bedenkt je dan dat het niks word enzo…
maar je moet hem gewoon gaan vergeten
daar ben ik nu ook mee bezig :slightly_smiling_face:
misschien moet je gewoon proberen om met hem te praten als vrienden
en even zoeken naar andere leuke jongens? dat helpt somswel

Omdat het dan lijkt alsof ik de enige ben die er alles voor geeft, en dan lijk ik zo zielig ofzo. Ik weet het ook niet ;(

Lastig dit…
hoe ver weg woont hij van je?

zo ongeveer het zelfde probleem

Nouja, misschien kun je ook wel proberen om er met hem over te praten. Als hij tenminste een beetje aardig doet, en serieus met je in gesprek gaat.