Hij vind me niet leuk :(.

Haaaii,
ik vind een jongen al een tijdje leuk en ik ging ook soms met wat vrienden naar hem toe en het was echt heel gezellig en ik werd verliefd. toen ik samen met een vriendin op msn was zei hij dat hij verliefd op mij was. Ik was helemaal blij en gaf toe dat ik ook verliefd op hem was. hij stuurde een paar lieve smsjes en ik heb nog een paar keer gevraagd of dit niet een of andere stomme grap was( omdat het allemaal een beetje via msn ging enz.) toen kreeg ik 2 dagen daarna van vriendinnen te horen dat hij had gezegd dat het eerst een grap was maar dat hij schrok van mijn reactie en daarom maar is gaan doen dat het echt was. ik vond het écht gemeen en ik was ook een paar dagen best wel boos op hem. hij is toen in de pauze naar mij toe gekomen en we hebben het allemaal bijgelegd. ik heb het toen allemaal een beetje met rust gelaten. gister had ik weer een gesprek met hem en hij vertelde dat hij verliefd was op een ander meisje. ik ben echt teleurgesteld, ik vind hem écht een super leuke jongen. en ik ben echt verliefd (wat ik helemaal niet snel word). ik weet nu niet wat ik moet doen. ik voel me echt heel verdrietig. Ik wou het gewoon even kwijt. moet ik het nu allemaal met rust laten of extra aandacht aan onze vriendschap, zodat hij mij misschien toch wel leuk gaat vinden?

'x

Je kan aan de vriendschap werken, maar hij heeft duidelijk aangegeven dat hij jou niet leuk vindt. Dus van dat zou ik niet te veel verwachten. Maar beste vrienden worden kan geen kwaad! :grinning:

hem met rust laten is het beste! en zorg er voor dat je over hem heen komt.
zoek afleiding, zo weinig contact met hem zoeken is het beste =)

ik zal tegenn hem zegge dat ik dingen voor hem voel &zzo en dat je er kapot van ben. dat je het jammer vind. en stom dat hij over zulke dingen grapjes maakt. en fok it, er zijn genoeg leuke(re) jongens. en je moet ook zeker zeggen dat je niet snel verliefd word! en ook dat je dit niet doet omdat je wanhopig ben ofzo (je weet maar noooit). volg je hart. en zeg het recht in zn gezicht niet op msn / sms. dan komt het vaak wat anders over(wat minder serieus).

succes!
xx

Laat het even doen, je komt er wel overheen. Klinkt makkelijk gezegd, maar het moet toch echt…

Dit alles maakt onze vriendschap ook een beetje kapot. Hij doet nu anders, een beetje ongemakkelijk. Dat snap ik dan ook wel weer van zijn kant, maar ik vind het heel jammer.

Je moet geen vrienden met hem worden in de hoop dat hij je alsnog leuk gaat vinden want dat werkt toch nooit. Als je hem gewoon als een goede vriend wilt hebben dan moet je dat gewoon proberen, maar er verder ook niks van verwachten.

Maar ik zou sowieso geen vrienden met hem willen worden als hij een grapje maakt over dat hij verliefd op je is en er vervolgens ook nog íets te lang mee door gaat, bah…

ik zou het laten.

Je kunt de situatie van 2 kanten bekijken:

1. Hij was zo lief om jou niet te willen kwetsen en heeft daarom met je meegespeeld
  2. Hij was zo onaardig om een grap met je uit te halen

Zoals jij het nu beschrijft klinkt het als 1, maar alsnog heeft hij gezegd dat hij niet verliefd op je is. Ik zou in ieder geval proberen weer ‘normaal’ vrienden met hem te zijn en misschien dat je hem na een tijdje kunt vertellen dat je hem wel écht leuk vindt.

Dat zeg je toch niet als grap?

Laat hem
Hij vindt een ander leuk, je kan hem moeilijk dwingen om verliefd te worden
Je vindt heus wel iemand anders (: iemand die jouw wel leuk vindt

Balen. :no_good_woman:

Als hij het als een grap zag dan:

1. Vindt hij jou echt niet opeens wél leuk
  2. Is hij het niet waard

Wat een naaistreek. Ik zou hem gewoon laten. Dat is natuurlijk moeilijk, maar je hebt er niks aan om met hem om te blijven gaan.

-

ahhw :frowning_face:

dat is nou echt gewoon lullig,

en hij komt je dan ook nog is gewoon vertellen dat ie een ander leukvind, wat dubbel lullig is.

Nja hij is het niet waard zou ik zeggen

Wat ontiegelijk lullig van hem, zeg.

Vrienden blijven of worden, kan pas op het moment, dat er van beide kanten geen verliefde gevoelens meer aan te pas komen.
Dat is nu dus nog zeker niet het geval, als ik jouw post lees.

En daarbij, wil je uberhaupt wel ‘vrienden’ worden met zo’n gast, die je dit heeft geflikt?

omg, wat gemeen. Laat hem gaan, want dat kan ‘gewoon’ niet & hij is het waarschijnlijk niet eens waard!
Success xx