Haaaii,
ik vind een jongen al een tijdje leuk en ik ging ook soms met wat vrienden naar hem toe en het was echt heel gezellig en ik werd verliefd. toen ik samen met een vriendin op msn was zei hij dat hij verliefd op mij was. Ik was helemaal blij en gaf toe dat ik ook verliefd op hem was. hij stuurde een paar lieve smsjes en ik heb nog een paar keer gevraagd of dit niet een of andere stomme grap was( omdat het allemaal een beetje via msn ging enz.) toen kreeg ik 2 dagen daarna van vriendinnen te horen dat hij had gezegd dat het eerst een grap was maar dat hij schrok van mijn reactie en daarom maar is gaan doen dat het echt was. ik vond het écht gemeen en ik was ook een paar dagen best wel boos op hem. hij is toen in de pauze naar mij toe gekomen en we hebben het allemaal bijgelegd. ik heb het toen allemaal een beetje met rust gelaten. gister had ik weer een gesprek met hem en hij vertelde dat hij verliefd was op een ander meisje. ik ben echt teleurgesteld, ik vind hem écht een super leuke jongen. en ik ben echt verliefd (wat ik helemaal niet snel word). ik weet nu niet wat ik moet doen. ik voel me echt heel verdrietig. Ik wou het gewoon even kwijt. moet ik het nu allemaal met rust laten of extra aandacht aan onze vriendschap, zodat hij mij misschien toch wel leuk gaat vinden?
'x