Hij vind me leuk ..

.

Zeg heel duidelijk dat je alleen vrienden wilt zijn.
en een relatie gaat niet werken als je het geen kans geeft en alleen de negatieve kant er van inziet

maak hem duidelijk dat je absoluut niks wil en geen afspraak wil, of praat gewoon helemaal niet meer tegen hem.
het is maar iemand van internet, je kent hem niet. misschien kun je beter vrienden zoeken die je ook echt ziet.

Je hebt jezelf toch al antwoord gegeven?
Je moet hem gewoon duidelijk maken dat je niet meer wil dan vrienden zijn…?

.

iemand anders?

uh?
je mag in de Islam toch heus wel naar iemand kijken?

Het in de ogen kijken of aanraken van het ander geslacht mag eigenlijk niet …

in de ogen aankijken toch wel? Daar is niks mis mee toch :stuck_out_tongue: en ik zeg niet dat jij dat hebt gezegd

Dat mag ook niet…
zover ik het goed weet :grinning:

hmm nou ik denk het niet :stuck_out_tongue:

jawel het staat in de Kuran kijk maar ;

< Zeg tot de gelovige mannen zodat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passie beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passie beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen er van zichtbaar moet zijn, en dat haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot of haar broeders, of de zonen van haar broeders of de zonen van haar zusters of haar vrouwen of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. > (Q. 24:30-31)

en iemand nog wat raad :S

upje?

wacht tot hij letterlijk zegt dat hij je leuk vindt, of dat je vindt dat de hints te opvallend zijn, en zeg dan dat je gewoon vrienden wil blijven.

Eerlijk zijn en zeggen wat je denkt.

Je hoeft niet gemeen te doen, maar… je kunt toch nooooit een relatie hebben met iemand die je van msn kent ?!

Een Hacker?