hij vind me leuk maar wil geen relatie

heej allemaal,

ik heb een probleempje, nou het zit dus zo,
ik vind een jongen al een tijdje leuk (rond je jaarwisseling) en we whatsappen vaak
en laatsts ben ik met een aantal vriendinnen uit geweest en hebben we gezoend,
(niet gewoon een keer maar eigenlijk best vaak).
nu had ik het er met hem over via whatsapp en hij zei dat hij me leuk vond maar
geen relatie met mij wilde.
ik baal eigenlijk wel dat hij dat niet wil maar ik weet dus nu niet
hoe ik daar verder nog mee om moet gaan dus misschien kunnen jullie mij helpen

xoxo

Zei hij ook waarom hij geen relatie met je wilt? Vind hij bijvoorbeeld iemand anders leuk? Vraag het hem. Dan weetje waar je aan toe bent, want nu heb je miss nog hoop.

nou hij zei dat hij in het algemeen geen relatie wil ;(

Hij wil dus gewoon vrijheid en met iedereen kunnen zoenen etc als hij dat wil. Denk dat je er niet veel aan kan veranderen en iemand zoeken die wel een relatie wil.

dit stond in het whatsapp bericht van hem: ik ben niet opzoek naar een relatie.
dus ik denk dat ik hem maar moet vergeten

Dat zou ik inderdaad ook doen,
Ik heb ook heel lang geworsteld met een jongen die niet duidelijk was en geloof me dat was geen pretje. Dus zet hem uit je hoofd ik spreek uit ervaring maar weet hoe moeilijk het is…
Wees blij dat tie duidelijk is, ipv dat hij je aan het lijntje houdt, ergens ie er een jongen die wel voor je gaat!

Blijf vrienden of vermijd contact als je egt gek op hem bent.

dankjullie voor het advies ik zal het opvolgen :wink:

Slechte smoes. Of je blijft voor hem gaan, of je gaat met hem praten (‘ik wil wel een relatie’) of je dumpt hem.

Het hoeft niet per se een smoes te zijn hoor. Sommige mensen vinden gewoon dat ze geen tijd hebben voor een relatie of hebben er helemaal geen zin in of behoefte aan. Niet per se zodat ze het met jan en alleman kunnen doen, maar omdat ze zich bijv. op andere dingen willen richten of lekker egoïstisch willen zijn.

Wees blij dat hij eerlijk is en je niet aan het lijntje houdt. Ik zou er alleen niet op wachten. :slightly_smiling_face:

Het hoeft geen smoes te zijn, ik heb nu ook geen zin in een relatie en wil gewoon lekker vrij zijn en kunnen flirten etc. Je kunt nog wel leuk contact met hem houden, tenzij het jou erin belemmert over hem heen te komen.

Ik heb precies hetzelfde. Telkens zegt hij: ‘Ik vind je leuk’ ‘Je bent echt leuk’ etc etc. Maar wil geen relatie omdat hij daar geen zin in heeft. :hammer:

Ik heb het maar laten doen, want ik ga niet voor altijd wachten, en dat zou ik als ik jou was ook niet doen.

Probeer gewoon vrienden te blijven, ookal is dat heel moeilijk.

Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar je moet het niet te persoonlijk nemen dat hij geen relatie met je wilt om wie je bent.

Hoogstwaarschijnlijk wil hij geen relatie en liever alleen zijn.
Blijf lekker kletsen en leuke dingen doen, wie weet komt het dan nog.

ik heb ook zoiets met een jongen, alleen zegt hij er nog ook bij dat hij niks met andere meisjes doet en we gedragen ons als we bij elkaar zijn echt als vriendje vriendinnetje. Hoe fucking verwarrend. Kut jongens :beer:

Als ik jou was zal ik met hem blijven zoenen en afspreken (het liefst met vrienden erbij) maar niet verder gaan dan want dan is het duidelijk dat hij alleen met je wilt neuken en jij je laat gebruiken

Dat zou ik juist absoluut niet doen. Als ze dat doet krijgt ze nooit de kans om over hem heen te komen, en laat ze zich min of meer ook gebruiken. Wel lekker laten zoenen maar geen verdere verplichtingen. Dat kan heus wel, maar werkt niet als de 1 meer wil dan de ander.