Hij vind me leuk, maar niet verliefd?!

[b]Ik ken nu een tijdje een jongen. Ik heb hem een hele tijd geleden leuk gevonden. Maar dat bleef. Hij heeft 3 keer getwijfeld tussen mij en een ander, maar steeds koos hij voor het andere meisje. Hij kon niet verliefd op me worden, zei hij.

Nu is hij verliefd op een ander meisje. Ik blijf een zwak voor hem hebben. Hij zegt: ‘Ik zou echt willen dat ik verliefd op je was. Ik weet echt niet wat het met jou is, ik vind jou echt heel leuk! je hebt een mooi figuur en je bent ook heel lief enzo! Maar toch ben ik niet verliefd. Ik weet echt niet hoe het kan.’ Ik vroeg hem: ‘Maar waarom zou je op een ander meisje verliefd willen zijn als je verliefd bent op een meisje?’. Toen zei hij dat hij bij mij wel meer vertrouwen heeft als bij dat meisje.

Ik weet niet wat ik moet doen! Hoe kan ik hem verliefd op mij maken? Hopelijk hebben jullie tips?

xxxxxx.[/b]

Ik denk niet dat dat kan eerlijk gezegd…

En als we zouden zoenen? Want hij heeft het wel eens over dat hij me een lekkerding vind en we hebben het weleens over zoenen enzo.

als het hem niet lukt, lukt het jou ook niet denk ik.
maar ik had een keer ongeveer zoiets en kon er ook niks aan doen ;p

Lekkerding = niet verliefd zijn eh?
Je moet het gewoon vergeten, want hij zegt zélf dat hij niet verliefd op je kan worden. Ga het dan niet proberen, ook.

nou, als jullie gaan zoenen word die vriendin een beetje boos denk ik?

ai, lastig!

ik denk dat ie je gewoon als een hele mooie, goede, lieve vriendin ziet
je moet eens iets met zn 2e doen, waardoor hij je anders gaat zien, als een vriendinnetje en niet als zomaar een vriendin

denk ik
ik weet het eigenlijk niet =$

Ik zou niets proberen nu hij nog iets met dat andere meisje heeft, dat is niet echt eerlijk tegenover haar.

Zo hey, leuke jongen dit.

erg lastig ik heb zelf hetzelfde probleem bij een jongen die ik maar hooguit 3 weken per jaar zie en elk jaar weer wordt ik verliefd op hem alleen krijgt hij steeds iets met vriendinnen van mij. maar ik denk dat je hem nu zo graag wilt dat je je zelf ook zou laten gebruiken door hem. zoenen heeft denk ik zoiezo niet echt veel effect maarja i don’t know

Hij heeft niks met dat meisje. En zij had afgelopen weekend met een jongen gezoend, ze was ‘dronken’.

@LalaLove:
Ja daar zat ik dus ook een beetje aan te denken.

Hij zegt wel steeds dingen waarvan ik denk van: niet verliefd? waarom zeg je dit dan.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

get over it.

Je kan niet zomaar ‘‘iemand verliefd op je maken’’. Dat moet uit die persoon zijn of haar hart komen. En als die persoon niet verliefd op je is, get over it.

Ik snap ook wel hoe jullie denken. Als ik dit bij iemand zou lezen zou ik zeggen, vergeet hem. Maarja, ik vind hem echt leuk en wil eigenlijk niet zo maar opgeven.

Je moet echt ophouden.
Verplaats je eens in hem. Hij is niet veliefd op je. Punt.
Verder heeft hij ook nog eens een vriendin! Ik vind het echt niet kunnen tegenover dat meisje.
Er zijn nog genoeg andere leuke jongens!

Ik snap jouw kant van het verhaal ook wel, eigenlijk. Je kunt je gevoelens nou eenmaal niet zo veranderen (wat zou het dan makkelijk zijn! ;p). Maar vind je het niet vervelend dat hij je eigenlijk al zo vaak afgewezen bent? Dan zou ik het echt helemaal gehad hebben.

Ja, en ik denk ook telkens weer: ‘kap er nu mee! hij is het je niet waard.’ hij is mijn beste vriend en ik zijn beste vriendin. maar waarom zegt hij dan wel dingen waarvan ik denk waarom zeg je die? dan ben je toch verliefd op me?
Zou het niet werken als ik een keer met hem samen afspreek. (Het is NIET zn vriendin, zij had dit weekend ook perongeluk toen ze dronken was met een andere jongen gezoend.)

ja ik weet het, ik ben eigenwijs. :blush: