Hij vind me leuk maar ik wil het uitmaken...

Hallooo!

ik plaats hier even een topic want mijn ‘lieve’ vriendinnen die proberen me niet te helpen. Naja het zit dus zo: Ik heb een goede vriend en naja ik dacht hij vind me wel leuk en ik vond hem ook leuk dus naja we zaten de hele tijd te flirten met elkaar maar na een tijdje werd het wat minder. En nu in de vakantie had ik afgesproken met een jongen die ik niet zo goed kende. Nou de 1e keer afspreken was eigenlijk al een ramp want hij begon me opeens te zoenen en zijn hand ging in mijn broek (ja nu denken jullie zo van waarom zeg je nou geen nee etc. maaar ik kan echt moeilijk nee zeggen) En toen ik op msn kwam zei hij zo van : Ja weet iemand al dat we wat hebben? Toen dacht ik echt zo van huh hebben we dan wat… Ik dacht zo van ja misschien moet ik hem beter leren kennen misschien word het wel wat dus vandaag heb ik weeer afgesproken maar er zijn een paar dingen gebeurt en hij wou dus seks maar ik zei nee. Maar ik moest echt telkens aan mijn goede vriend denken en ik voel me zo eeen slet terwijl ik normaal echt braaf ben :frowning_face: en naja hier zit ik echt mee ik wil het dus gaan uitmaken maar ik heb al eerder meegemaakt dat ze dan boos worden en stomme irritante dingen over je gaan zeggen bijv. ze heeft lelijke tieten ofzoiets. En ik heb ook wel het gevoel dat hij trots op me is want hij laat wel steeds foto’s van mij aan zijn vrienden zien. achja ik weet gewoon even niet wat ik moet doen ?

iig bedankt voor het lezen! :slightly_smiling_face:

Ten eerste, het is echt Not done als hij de eerste keer afspreken al in je broek gaat.

Tja misschien wel vervelend, maar uitmaken of erover praten is eigenlijk toch de enige oplossing … Als je je er niet fijn bij voelt (wat ik me dondersgoed kan voorstellen) dan werkt het niet …
Succes ! :slightly_smiling_face:

Als ik het goed begrijp zijn er 2 jongens waarvan het idee heb dat 1 je gebruikt en de ander een hele goede vriend is die ook trots op je is?

gewoon dumpen!
zoiets doe je niet op een eerste afspraakje.
en als hij dom gaat doen ga jij ook gewoon dom doen!
suc6!
x

Hij is duidelijk alleen maar uit op het lichamelijke, beter dumpen dus.

Maak het uit en verbreek het contact.
Met zo’n jongen wil je toch niet omgaan?
Hij gebruikt jou, lijkt mij. Hij gaat meteen je broek in, wilt de tweede keer al sex.
Als hij boos wordt is het zijn schuld. Je moet je niet laten gebruiken door iemand.

Ik heb gevoel alsof 1 me gebruikt en die andere naja die heeft er niet super veel me te maken. En die jongen die me heeft ‘gebruikt’ die laat foto’s van mij zien aan zijn vrienden.

Dumpen die jongen…
K bedoel, t lijkt net alsof het hem puur om t geld gaat, en er is een jongen die het daar totaal niet omgaat en wie wel heel lief en aardig is, namelijk je beste vriend.

Oke verkeerd begrepen dus. Maak het uit. Zo’n jongen wil je niet.

Okeee ik typte geld maar ik bedoelde seks XD

hoezo geld ? Ik heb ergens overheen gelezen denk ik xD

Haha ze zei al dat ze verkeerd getypt had, moest sex zijn :wink:

okay… ik heb het uitgemaakt :frowning_face:
maaar ik voel me zo klote en die goede vriend doet stom.
pff nu heb ik niemand meer.

aaah sterkte! (F)

mn exvriendje en ik hebben net gepraat en we besloten om ook gewoon goede vrienden te blijven. we gaan vaker afspreken om elkaar beter te leren kennen enzo. ik hoop wel dat het wat word weer. maar hij ging ook een beetje soortvan vreemd. hij ging op msn weird doen, en aan de telefoon. ik belde hem laatst, nam hij om: -diepe zucht- kan je me over een kwartier terug bellen? -hing op-. en toen dacht ik van: wtf? en ik hoorde allemaal mensen op de achtergrond en ook een paar meisjes.
hij bleek iemand anders leuk te vinden toen ik op vakantie ging.
eigelijk best een lul, hij noemde me net ook knap, en hij zei dat hij met die meid neemt. omdat ze elkaar leuk vinden. zn msnnaam was: rat (L) hamster. en ik wist niet hoe hij op hamster kwam, want hij noemt me nooit zo. toen bleek die meid hamster te zijn terwijl wij hadden. echt super weird. maar niemand leest dit denk ik. maar als je dit leest, dankjewel. <3

Ik weet niet hoe oud je bent, maar aan je verhaal te horen ben je nog redelijk jong. Meid, er komen nog genoeg LEUKE jongens op je pad. En dan voelt het wel meteen goed.

En voor dat meisje boven mij: waarom wil je in godsnaam dat het weer goed komt?