hij vind 2 meisjes leuk

Je kunt natuurlijk ook een driehoeksrelatie aangaan.

:’)

Misschien kan je wel voor hem vechten, maar hou in je achterhoofd dat je best wel eens teleurgesteld kan worden.
(Ik zou me er persoonlijk ook enorm onzeker door voelen)

echt waar?
en hoelang ken je hem al?

:crazy_face:

De sarcasme droop er nochtans goed af :stuck_out_tongue:

haha.
wrm kunnen mensen niet gwn aardig tegen elkaar zijn?

Je moet je dat niet persoonlijk aantrekken, zulke dingen zijn echt niet gemeen bedoeld. Gewoon grapjes…

Ja dat snap ik wel,
maar toch…

Wat een taalneuroten in dit topic.

daar zou ik dus weer helemaal niet meer voor gaan, je hebt altijdeen kans dat als je uiteindelijk met hem hebt (wat nog positief zou zijn voor jou ook) dat hi jhaar leuk blijft vinden en met haar uitgaat en dornken word en met haar zoent.
zie je het voor je? ik wel. als zij hem namelijk ook leuk vind en voor hem gaat zelfs als jij met hem hebt lijkt me niet fijn.

wauw ik ben echt negatief haha :stuck_out_tongue:

Weet je wat, als jij hem echt leuk vindt, zou ik hem gewoon laten zien dat jij veel leuker bent dan dat andere meisje!! GA ERVOOR! Laat hem zien hoe leuk je bent! Zo, dat is mijn advies :dancing_women:

daar ben ik dus ook bang voor,
alleen hij drinkt niet.

Jep, echt waar.
uhhm, sinds? … oktober?

Moeilijk
Nouja ik zou hem nu even laten gaan, en kijken voor wie ie kiest beetje vaag om steeds de topicstarter te verbeteren!! doe iets nuttigs

Nou sorry hoor maar iedereen roept hier dat je hem moet dumpen en weet ik veel wat, maar je kan inderdaad toch ook een driehoeksrelatie aan gaan? (Het lijkt me niet slim om te doen, ik wilde alleen even het alternatief laten zien)

En misschien vind jij sarcasme onaardig. Maar ik heb zoiets van als jij het overweegt om nog bij hem te blijven als hij 2 meisjes leuk vind mag ik best sarcastisch tegen jou doen. Dat is gewoon het algemeen verzet tegen alle naiviteit hier.

Hij heeft voor haar gekozen.

aaah, echt waar? =(.
dat is kut, mijne trouwens ook.
Maar ik zit er niet echt mee, ik vind hem wel leuk. Maar als die een ander heeft, ben ik er alweer over heen.
Maar het ligt er net aan welke dag het is. Gister was het; schatje i love you en al die bende en vandaag ; hoi en doei.

Ja…hij zei dat hij veel gevoelens heeft voor mij en,
dat hij van mij houdt, maar dat heeft ie ook bij haar en hij vind haar iets leuker zei hij en hij vind dat hij beter bij haar past…

Hmm,
blijven jullie nog wel bevriend?

Ja. (:
Maar het was al een keer eerder over, en toen werden we weer bevriend, en toen vonden we elkaar weer leuk, en nu weer het bevriend xd

Volgens mij houdt hij je een beetje aan het lijntje. Als hij na een maand al geen stap doet en dan zegt dat hij een ander ook leuk vind… ach sorry, maar ik denk dat hij dan niet super geïnteresseerd is.