hij vind 2 meisjes leuk

[b]Ik vind al ongeveer een halfjaar een jongen leuk.
Eerst liet ik hem niets merken en zijn we een beetje bevriend geraakt.

Op een dag heb ik tegen hem verteld dat ik hem leuk heb gevonden maar dat ik het nu even niet meer wist…Van hem wist ik wel dat hij me leuk vond,
maar hij was niet zo verliefd om een relatie te willen beginnen.
Om die redenen hebben we afgesproken om vrienden te blijven,maar vanbinnen was ik natuurlijk helemaal gebroken.
(Dit was 3 maanden geleden gebeurd).

Gisteren had ik hem verteld dat ik hem nog steeds leuk vind ,
hij zei dat hij me ook leuk vind maar dat er nog 1 meisje is,
hij kent haar sinds 1 maand via uitgaan en hij vind het moeilijk om een keuze te maken maar nu weet ik niet wat ik moet doen…
moet ik voor hem vechten of laten voor wat het is…?[/b]

Ik denk dat je eerst maar moet afwachten tot hij het allemaal op een rijtje heeft en daarna komt hij maar lekker naar jou toe. Jij hebt je best gedaan, nu is het zijn beurt. En ik denk dat als hij het niet zeker weet wie ie moet kiezen niet echt verliefd is op een van jullie. Als je iemand echt leuk vind weet je wel gelijk een keuze te maken. But that´s my opinion.

[b]hij geeft me wel complimentjes en hij vroeg een tijdje geleden om af te spreken,
dat hadden we ook gedaan en het was heel gezellig enzo maar er was niets bijzonders gebeurd… alleen een knuffel

en ik snap echt niet wat hij in haar ziet, ze ziet echt heel anders uit dan mij…[/b]

ten eerste: ze ziet er anders uit dan IK
ten tweede: die laatste zin, zooo oppervlakkig o.O
ten derde: als hij nu 2 meisjes leuk vindt, hoe zie je dat in de toekomst?

Anton Heyboer :cold_sweat:

Hmja, hij lijkt in je geïnteresseerd maar laat je echt niet aan het lijnte houden en laat je ook niet gek maken door hem. Laat hem een keuze maken.

Hij kiest toch niet voor jouw. Hij kent jouw al een tijd, en het is nog steeds niets.

noooh meen je dat? xD

jou
jouw alleen maar in jouw huis of jouw hond, bez. vnw

Tsja. Ik zou hem vragen waarom, en zeggen dat hij nu echt eens moet kiezen?

hahahah wat een spelfouten topic zeg XD

OT; als ik jou was zou ik gewoon een beetje afwachten, niet te veel hopen want hij kent jou al langer en er is nog steeds niets, zoals hierboven al werd gezegd. maar als hij voor jou kiest en hij wilt er écht voor gaan en jij vind hem nog steeds leuk, moet je hem natuurlijk niet afwijzen.
maar als jij zijn 2e keuze bent omdat het andere meisje niets wilt, dan niet

Wil iedereen eens stoppen met dat verbeteren? Er is op dit forum toch geen beginnen aan.

OT: Misschien moet je hem maar laten gaan, je wil toch dat die jongen 100% voor jou gaat?
En bedoel je nu dat jij knapper bent dan haar? Misschien heeft zij wel een veel leuker karakter…

[b]met dat ze heel anders is bedoel ik gewoon in het algemeen,
uiterlijk,
manier van praten…

wij zijn in veel opzichten verschillend
daarom dat ik niet snap dat hij ons allebei leuk vind[/b]

en indd,
wrm maken jullie je zorgen om de spellingsfouten xd

niet mee eens. Ik denk juist dat er, als je elkaar langer kent, iets kan groeien… Nouja, het is moeilijk, maar ik zou in ieder geval niet opgeven tot hij weet wat ie wil!

“If you love him, let him go. If he comes back to you, he’s yours. If he doesn’t, he wasn’t yours to begin with.”

zo denk ik er ook over.!

klopt helemaal,
als ik niets van me laat horen dan laat hij altijd iets van zich horen

dubbelpost

Ik heb volgens mij hetzelfde ! (:
hij vind mij wel leuk enzo, maar hij weet het niet echt.
En hij krabbelt wel met nog meer meisjes, maar als ik bij hem ben voelt het wel zó goed (:

Nou, bespring hem. Vind hij vast niet erg.