Hij verliefd op mij, ik niet op hem. Wat nu?

-

sorry ik weet het ook niet $
upjee voor jou!

Wees gewoon eerlijk tegen hem. Dat jij hem als een goede vriend ziet en dat je hoopt dat dat zo kan blijven. Zoiets? Je moet het in elk geval wel uitpraten, vind ik.

Ik zou het hem gewoon eerlijk uitleggen, niet je vriendje, maar die jongen, dat je geen gevoelens voor hem hebt en hem enkel als vriend ziet.

Ja dat weet hij. Alleen ik vind het zo stom omdat ik nu gewoon niet meer graag met hem praat ofzo omdat ik dat nu weet etc. :no_good_woman:

Ik zou er een niet al te groot spel van maken… Hij weet dat je een vriendje hebt en wss zei hij het gewoon omdat hij vond dat je het moest weten.
Behandel hem gewoon zoals je dat voordien deed? Probeer het uit je hoofd te zetten, hij zal zich heus wel over je zetten.

Als hij echt een goede vriend van je is, accepteert hij dat je niet verliefd op hem bent en blijven jullie gewoon goede vrienden.
Ik zou verder ook niks tegen hem zeggen over zijn verliefdheid en het gewoon laten gaan, dan komt hij waarschijnlijk vanzelf over je heen.

Gewoon eerlijk zijn tegen allebei. Tegen je vriendje zeggen dat hij verliefd op je is, maar jij niet op hem. En tegen die jongen ook vertellen dat je hem wel leuk vindt als vriend, maar dat je al een vriendje hebt.

mss moet je niet meer close met 'm omgaan. Zeg het hem gewoon en sta het 'm toe om kwaad te zijn.

ik heb het andersom. ik ben op hem, hij niet op mij. tenminste dat denk ik…

idd, zou ik ook doen.

Het was wel heel duidelijk voor hem dat ik niks van hem wil maar ik praat nu liever niet meer met hem/ of me vriendje met hem… op de een of andere manier.