hij verliefd op mij! HOE??!!!

hello people x,
ik ben meisje van 13 en niet bepaald ‘‘mager’’ ik heb ook geen drastische overgewicht maar ben wel dikker dan andere meisjes. Er zitten in mijn klas ook echt van die jongens die meteen wisten dat ik me daar onzeker over voel en begonnen daarmee soort van te pesten. noujaa niet echt pesten maar soortvan plagen maar dan irritant. Ik wil nu de leider van hun terug pakken om hem verliefd op mij te laten worden maar HOE!!??
dankjewel xxx
ps ik ben niet knap

*kuch* Het is beter om gewoon te negeren.

Het leven zou wel heel erg makkelijk als je iedereen maar gewoon verliefd op je kon laten worden… Dan zou niemand meer vrijgezel zijn, en niemand zou met een gebroken hart rondlopen… Het spijt me, zo makkelijk is het niet.

Gaat je niet lukken. Negeer hem gewoon.

Ehm, niet. Laat het gewoon rusten, of bedenk een andere manier om wraak te nemen, maar dit gaat je toch niet lukken.

Met rust laten is eigenlijk al de beste wraak.
Laat zien dat je erboven staat.

hahaha, lol :’)

klik vijf keer op de spatiebalk.

Draai een rondje

sla 13 keer op je billen

doe je ogen dicht en zeg: Boem bam bam bam boeberdeboem

Open je ogen en maak een indianen geluid.

Als het goed is is hij nu verliefd op je!
Werkt echt heel goed!

Jaaaaa

Hahahaah, sorry ik moest echt hard lachen toen ik dit las :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha helaas er bestaat niet zoiets als een liefdesdrankje brouwen. Je kunt het er beste zo laten. Of nee… ga naar je mentor en vertel wat er aan de hand is

Oke, sorry, dat was heel flauw. Maar je kunt niet iemand verliefd op je laten worden. Als dat zo was dan was het een rare wereld.
In plaats van wraak nemen kan je ook hulp zoeken en het gewoon volwassen oplossen. Of je laat het gewoon.

ik snap dat je hem terug wilt pakken, maar al werd hij oooooit verliefd op je zou hij dit nooit toegeven of laten merken.
dit is een hopeloze actie.

o my god hahahaha

http://images.wikia.com/icarly/images/c/c7/Ri9bpw.gif

Lieve schat, wees trots op wie je bent en laat niemand daar ook maar ooit iets aan veranderen!

Makkelijker gezegd dan gedaan, waarheid! Terugpakken gaat niet werken… Daardoor komt er alleen maar ruzie van. Stel jezelf sterk op. Ik was ook geen mager type, en kon die jongetjes toen ik zo oud was als jij makkelijk aan! Broekies zijn het. Vertel ze dat maar eens. Gooi er een paar rake opmerkingen uit, en reken maar dat ze dan hun mond houden. ‘Heejoh, rotventje! Zullen we eens over jou beginnen? Wacht maar totdat jij in de puberteit komt, want je bent nog heel kinderlijk, dan kijken we wel naar jou volgroeide lichaam!’ Gewoon iets in die trant, beetje felheid. De eerste paar keer hebben ze daar nog een weerwoordje op, maar dan langzaam bouw je respect van ze op.

Zelfverzekerd zijn is écht het sleutel woord.

DIT WERKT PERFECT!!!

WOW DIT WERKT ECHT!
SIRIEUS PROBEER HET MAAR!

lol

wat zijn we weer aardig :’) lol

Maar oke dit topic is echt ‘facepalmwaardig’