Hij verliefd, ik niet.

Ik zit dus met een probleempje. Ik ben aan het daten met een jongen, en t is wel gezellig enzo. Maar hij vind mij dus helemaal leuk, een beetje verliefd zei hij. Ik vind hem wel leuk, maar ik ben echt niet verliefd. Ik twijfel dus of ik wel iets met hem wil. Maar hij denkt dat ik hem net zo leuk vind als hij mij. Dus ik weet niet hoe ik het duidelijk moet maken, of dat ik het nog even moet afwachten? Maar ik ben bang dat hij me binnenkort vraagt, en dan weet ik dus echt niet wat ik moet zeggen !
En wat nog iets is: hij is al bij mij thuis geweest en ik bij hem, en onze ouders kennen elkaar ook al, omdat hij ver weg woont moeten we elke keer opgehaald worden ! Dat geeft dus ook nog een extra lading aan die hele situatie…

bedankt voor het lezenn !
xxxx

[i] Hee !

ik denk dat je gewoon eerlijk tegen hem moet zeggen
dat je niet meer als vrienden wilt zijn met hem :slightly_smiling_face:
het zal hem wel even pijn doen. Maar liever vrienden,
dan een relatie hebben, waar de liefde maar van een kant komt he :slightly_smiling_face:.
ik heb ongeveer het zelfde probleem.
alleen vind ik de jongen leuk, en hij mijniet .
we zijn nu gewoon vrienden. en dat is veel beter zo :slightly_smiling_face:

Xoxo[/i]

het beste is dat je gewoon eerlijk bent. als je dit zo post, denk ik dat je voor jezelf wel weet dat je niks met hem wil. daten zou denk ik nog wel kunnen, of misschien al laten weten dat jij het niet zo voelt als hij. maar als je echt zeker weet dat je niks met hem wil, zou ik er niet te lang nog zo mee doorgaan, want dan is het straks alleen maar moeilijker om te zeggen en is dat nogal lullig voor hem.

Als je hem geen pijn wilt doen maar hem alsnog wilt zien en alles,
zeg dan gewoon dat je meer tijd nodig hebt.
Zeg het anders recht in z’n face, anders is het wel erg sneu dat hij achter jou aan zit en denkt dat jij hem ook leuk vindt terwijl dat niet het geval is.

bedankt allemaal !
xxxx